Champions League 2018-2019

JMD

Well-known member
Wat is voetbal dan een gek spelletje, vorige week mist Liverpool alle kansen en staat het na 90 minuten onverdiend 3-0.
Nu had Barcelona het allang kunnen/moeten beslissen en staat het na 60 minuten onverdiend 3-0.
 

erka

Well-known member
als het 3-1 wordt kan het nog best 5-1 worden ook

Denk het niet, Liverpool legt er zoveel energie in, dat als die goal valt, dan is het ook direct over.
Voorlopig is de kans op 4-0 groter trouwens, maar dat maakt voor de tegengoal niet uit.
 

Jacco

Well-known member
Als ik dit zo zie denk ik dat Liverpool wel beter is.

Ajax kan misschien toch beter Barcelona treffen. Barcelona moet het meer van de momenten hebben; Liverpool is jonger en energieker
 

JMD

Well-known member
Als ik dit zo zie denk ik dat Liverpool wel beter is.

Ajax kan misschien toch beter Barcelona treffen. Barcelona moet het meer van de momenten hebben; Liverpool is jonger en energieker

Dat laatste vraag ik me af, er zijn er wel erg veel geblesseerd. Aan de andere kant, na komend weekend hebben ze 3 weken vrij...
 

Pascallovic

Well-known member
Als ik dit zo zie denk ik dat Liverpool wel beter is.

Ajax kan misschien toch beter Barcelona treffen. Barcelona moet het meer van de momenten hebben; Liverpool is jonger en energieker
Laat Ajax het zelf ook nog maar halen. Er zijn gekkere dingen gebeurd deze CL dan een 0-1 verlies in een uitwedstrijd goedmaken in de return. Deze wedstrijd is ook weer zo'n voorbeeld. Je verwacht niet dat ze het nog spannend kunnen maken en na een uur hebben ze die 3-0 uit de heenwedstrijd gelijkgetrokken. Ze kunnen hem alsnog verliezen, maar niemand had verwacht dat ze zo dichtbij zouden komen.
 

Jacco

Well-known member
Ik hoop eigenlijk ook dat het Liverpool wordt. Ik ben op 1 juni in engeland op vakantie en het lijkt me wel wat om Liverpool tegen hopelijk Ajax te zien in een pub.
 
Bovenaan