Champions League 2018-2019

Batigoal

Well-known member
Toen ik opgroeide en me in voetbal interesseerde las je altijd dat de nieuwe Cruijf/Pel?/Maradonna niet meer zou komen. Die werden niet meer gemaakt.

Maar mijn god, wat is die jongen een genot om naar te kijken. Met recht de beste ooit.

Ik verbaas me daar na al die jaren nog steeds weleens over. Dan heb je op het veld (in principe) 21 van de beste voetballers ter wereld staan en t?ch is er nog een niveauverschil te zien met Messi. Fascinerend.
 

Makanaky

Well-known member
Viel me toch wat tegen van Barcelona, in eigen huis Liverpool de bal gunnen, beetje achterover leunen en op Messi (en Suarez) vertrouwen. Niet voor niks, mijn god wat een vrije trap. 100% perfect.

Het is een oude ploeg aan het worden met meer 30-plussers dan jonkies, dan ga je wat rustiger spelen tegen dat Vollgassfussball. Bovendien is het onder Valverde al bijna 2 seizoenen wat minder sprankelend.
 

erka

Well-known member
Derksen zou zeggen dat Messi, als hij niet aan de bal was, belabberd speelde en dat zo'n vrije trap er van die afstand nooit in mocht want die keeper kan er niks van.
 

JMD

Well-known member
Hoppa... 1-0
Maar was het buitenspel???

Edit: nee dus...
Wel slecht ingeschoten in eerste instantie
 

erka

Well-known member
En dat had al een 2e rood kunnen ziin. Liverpool heeft enorm geluk dat deze scheids heel goed is, en niet precies volgens de regeltjes fluit.
 
Bovenaan