Champions League 2018-2019

JMD

Well-known member
Hehe, Van Boekel is VAR bij Makkelie in Rome... :)

Die hebben wat te bespreken gehad.
 

Jacco

Well-known member
Ook al is het misschien niet volgens de spelregels, maar die Young had best gewoon direct rood mogen krijgen.
 

Jacco

Well-known member
vraag ik me ook af. Dacht eerst dat het te maken had met het incident eerder in de wedstrijd, maar nu ik zo de commentaar hoor denk ik dat er ook iets anders speelt.

Hij heeft nu wel gewoon 2 assists.
 

Totti

New member
Zaniolo weer 2x voor Roma vandaag. Dat gaat een grote speler worden, pas 19 jaar en valt bijna wekelijks op. Jammer genoeg voor Kluivert.
 

Pascallovic

Well-known member
Met €75 mln. de allerduurste miskoop uit de geschiedenis van het voetbal, ooit. Lees je mee Frenkie?
Morata was duurder en zeker niet meer geslaagd bij Chelsea. Man Utd heeft uiteindelijk nog wel iets van de transfersom teruggekregen, terwijl het bij Morata nog maar afwachten is aangezien hij slechts is verhuurd.
 

Makanaky

Well-known member
Morata was duurder en zeker niet meer geslaagd bij Chelsea. Man Utd heeft uiteindelijk nog wel iets van de transfersom teruggekregen, terwijl het bij Morata nog maar afwachten is aangezien hij slechts is verhuurd.

Volgens het betrouwbare transfermarkt.de kostte Morata 'slechts' 66 mln.

Zette zijn trainer hem niet constant op een plek waar hij niet uit de voeten kon?

Dat klopt.
 
Bovenaan