Champions League 2018-2019

vakx2.0

Banned
Dat was een goal uit de voorronde Vakkie.

Heb je er ook nog wat uit de echte CL ?

Blijft toch nog altijd 1 goal meer dan Frenkie. Die bleef in zowel voorronde(s) - had ie nog meer kansen ook met al die voorronde wedstrijden van Ajax - als in de echte CL op nul staan.

De waarheid is hard, SanMark. Maar de man van 75 mio zakt toch echt een beetje door z'n dure hoefjes. En Ten Hag durft 'm niet te wisselen, dus speelt 'opeens' de lies op. Begrijpelijk.
 

vakx2.0

Banned
Noem ze eens op dan de Ajax middenvelders die wel gescoord hebben in de CL.

Hebben we het niet over de voorronde.


Verrek. Alleen jullie verdedigers scoren. Was me niet eens opgevallen. Dus niet alleen De Jong staat droog. Wat 'n kutmiddenvelders heeft Ajax eigenlijk!
 

SanMark.

Well-known member
Blijft toch nog altijd 1 goal meer dan Frenkie. Die bleef in zowel voorronde(s) - had ie nog meer kansen ook met al die voorronde wedstrijden van Ajax - als in de echte CL op nul staan.

De waarheid is hard, SanMark. Maar de man van 75 mio zakt toch echt een beetje door z'n dure hoefjes. En Ten Hag durft 'm niet te wisselen, dus speelt 'opeens' de lies op. Begrijpelijk.

Als spits 1 goal meer , poeh poeh.

en dan beticht jij mij van zwak verweer.

Backs 5 goals , Tadic 5 goals.

Nou kom dan even op met de middenvelders van Ajax die genoeg gescoord hebben in de CL.

Vakkie liegt en bedriegt weer een eind in de rondte .
 

vakx2.0

Banned
Vergelijking van Bergwijn met de Jong heb je het dan over?

Had hij het over.

Competitie Bergwijn: 9 doelpunten / 11 assists
CL Bergwijn: 1 doelpunt

Competitie Frenkie: 3 doelpunten / 1 assist
CL Frenkie : 0 doelpunten
Balverlies : tel kwijt

Kampioen : vul zelf maar in. :)
 

Pascallovic

Well-known member
Die Virgil van Dijk heeft er met zijn 85 miljoen ook 1 minder gemaakt dan Bergwijn. Wat een faalhaas die van Dijk.
 

SanMark.

Well-known member
Punt is dat SanMark de betweter uithangt en verwijt dat Bergwijn niks zou klaarmaken in de CL. De individuele vergelijking valt echter niet in het nadeel van Steven uit. That's all.

Ik zeg niet dat hij niets klaar maakt in de CL, ik vraag alleen hoeveel hij gescoord heeft.

En jij komt met een schamel goaltje uit de voorronde aan.

En mij dan betichten van zwak verweer.
 
Bovenaan