Champions League 2018-2019

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales heen:

12 februari
2100 Manchester United FC(Eng)-Paris Saint-Germain(Fra)
2100 AS Roma(Ita)-FC Porto(Por)
13 februari
2100 Tottenham Hotspur FC(Eng)-Borussia Dortmund(Dui)
2100 AFC Ajax(Ned)-Real Madrid CF(Spa)
19 februari
2100 Olympique Lyonnais(Fra)-FC Barcelona(Spa)
2100 Liverpool FC(Eng)-FC Bayern M?nchen(Dui)
20 februari
2100 FC Schalke 04(Dui)-Manchester City FC(Eng)
2100 Club Atl?tico de Madrid(Spa)-Juventus(Ita)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die niet. Maar als 50% van de stemmen genoeg is, dan kunnen de bonden van de grote landen wel tegen zijn, maar als alle kleine landen voorstemmen dan zou het er toch nog door kunnen komen.

Dan moeten ze die kleinere competities een mooie worst voorhouden. Als de helft van de speelrondes van de eredivisie doordeweeks zijn, dan weet ik niet of ik mijn seizoenkaart verleng.
 

SanMark.

Well-known member
Die niet. Maar als 50% van de stemmen genoeg is, dan kunnen de bonden van de grote landen wel tegen zijn, maar als alle kleine landen voorstemmen dan zou het er toch nog door kunnen komen.

Ja en dan zeggen de grote landen succes dan doen wij gewoon niet mee.
 

vakx2.0

Banned
Alsof de vormcrisis nog niet genoeg is, mist Ajax woensdag tegen Real Madrid mogelijk twee absolute sterkhouders: Frenkie de Jong en Nicol?s Tagliafico kampen beiden met pijntjes na het duel tegen Heracles Almelo en achter hun naam staat een groot vraagteken voor woensdag, zo schrijft het Algemeen Dagblad. "Nicol?s Tagliafico is in Almelo niet ongeschonden uit de strijd gekomen. De Argentijnse linksback miste recentelijk al een paar wedstrijden door een knieblessure," meldt de krant. Ook Frenkie de Jong is onzeker: "Het is nog de vraag of de middenvelder woensdag kan spelen in de achtste finales van de Champions League tegen Real Madrid. De Jong kreeg vorige week last van zijn lies, maar werd wel op tijd fit bevonden om aan het duel in Almelo te beginnen. Tien minuten voor tijd moest hij alsnog noodgedwongen naar de kant, waarbij Kasper Dolberg hem verving."

De Jong is overduidelijk een gevalletje faalangst. Die durft gewoon het veld niet meer in, in zo'n grote wedstrijd waar de spotlights op 'm zijn gericht. Als hij net zo wordt gedold door Real als door Heracles - en die kans lijkt me behoorlijk - wordt hij door de Spaanse pers afgemaakt voordat hij nog maar 1 wedstrijd heeft gespeeld daar. Logisch dat hij het nu 'aan z'n lies' heeft.
 

Maasveld

Well-known member
De Jong is overduidelijk een gevalletje faalangst. Die durft gewoon het veld niet meer in, in zo'n grote wedstrijd waar de spotlights op 'm zijn gericht. Als hij net zo wordt gedold door Real als door Heracles - en die kans lijkt me behoorlijk - wordt hij door de Spaanse pers afgemaakt voordat hij nog maar 1 wedstrijd heeft gespeeld daar. Logisch dat hij het nu 'aan z'n lies' heeft.
Klopt, dat zie je wel vaker bij jonge talenten. Zo'n Bergwijn heeft dat ook wel eens.
 
Bovenaan