Champions League 2018-2019

gevegt

Well-known member
Ik heb me toch een tikkeltje vergist in Dortmund. Even vergeten wat voor een briljante trainer Favre is.

Hij zet het weer eens goed neer en dat geeft de spelers veel vertrouwen.
Het enige is, voor hoe lang?
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Hazard is ook beter dan Messi en Cristiano. Moet je eens kijken wat die jongen allemaal gewonnen heeft!
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1e ronde 4e speeldag:

6 november
1855 AS Monaco FC(Fra)-Club Brugge(Bel)
1855 FK Crvena zvezda(Ser)-Liverpool FC(Eng)
2100 Club Atl?tico de Madrid(Spa)-Borussia Dortmund(Dui)
2100 Tottenham Hotspur FC(Eng)-PSV Eindhoven(Ned)
2100 FC Internazionale Milano(Ita)-FC Barcelona(Spa)
2100 SSC Napoli(Ita)-Paris Saint-Germain(Fra)
2100 FC Porto(Por)-FC Lokomotiv Moskva(Rus)
2100 FC Schalke 04(Dui)-Galatasaray AŞ(Tur)
7 november
1855 PFC CSKA Moskva(Rus)-AS Roma(Ita)
1855 Valencia CF(Spa)-BSC Young Boys(Zwi)
2100 FC Bayern M?nchen(Dui)-AEK Athens FC(Gri)
2100 SL Benfica(Por)-AFC Ajax(Ned)
2100 Olympique Lyonnais(Fra)-TSG 1899 Hoffenheim(Dui)
2100 Manchester City FC(Eng)-FC Shakhtar Donetsk(Oek)
2100 FC Viktoria Plzeň(Tsj)-Real Madrid CF(Spa)
2100 Juventus(Ita)-Manchester United FC(Eng)
 

ALenstra

Well-known member
Liverpool laat Xherdan Shaquiri thuis om politieke redenen. Men is bang dat zijn Albanische afkomst voor problemen zorgt in Servie.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Liverpool laat Xherdan Shaquiri thuis om politieke redenen. Men is bang dat zijn Albanische afkomst voor problemen zorgt in Servie.

Het is niet alleen zijn afkomst. Op het WK provoceerde hij Servische supporters bij Zwitserland - Servi?, sindsdien is er een enorme haat richting hem. En laat Rode Ster nou net een van de meest nationalistische Servische clubs zijn...
 

Batigoal

Well-known member
Knappe overwinningen van Club Brugge en Rode Ster Belgrado! Ik vind die Wesley van Club echt een hele goeie spits. Zal me niets verbazen als hij het gaat maken in een topcompetitie. Ook nog maar 21 jaar, dus er zit nog volop rek in. Niet voor niets wilde Lazio hem afgelopen zomer.
 

JMD

Well-known member
Hilarische penalty voor Manchester City, over eigen benen struikelen is volgens Kassai een penalty.
 

JMD

Well-known member
Man Utd scoort 2x de laatste 10 minuten en ze winnen (tegen de verhouding in) bij Juventus.
 

JMD

Well-known member
Lyon stond 2-0 voor tegen 10 man van Hoffenheim, maar laat Hoffenheim terugkomen tot 2-2.
 
Bovenaan