Champions League 2018-2019

Kielse Rat

Well-known member
Zo die zit er lekker in van Groeneveld.

En Brugge met een prima 1-1 de rust in. Maar Atl?tico hoeft natuurlijk nooit goed te spelen om te winnen, dus het is nog lang niet over de streep.

Even off-topic: maar waarom die Danjuma eens geen kans geven bij Oranje? Speelt van in zijn eerste wedstrijd bij Brugge al goed en is een leuke speler om naar te kijken.
 

JMD

Well-known member
Napoli vlak voor tijd op 1-0
Dortmund maakt nog 3-0 (miste ook nog een penalty bij 1-0)
Atletico wint met 3-1
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo doe je als Brugge zijnde twee keer aardig mee, blijf je toch telkens met lege handen achter. Al had ik vanavond nooit echt het gevoel dat ze daadwerkelijk wat zouden halen tegen een wederoom leep Atl?tico. De wedstrijden tegen Monaco worden cruciaal. Gezien de huidige vorm van Monaco, is dat ook geen onhaalbare opgave.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een fantastische goal van Groeneveld. Blijft bijzonder dat hij in ??n keer die stap van NEC naar Club kan zetten.

Bij Paris SG heb ik altijd het idee dat ze hun beste wedstrijden in de groepsfase spelen.
 

U.G.

Well-known member
Wat een fantastische goal van Groeneveld. Blijft bijzonder dat hij in ??n keer die stap van NEC naar Club kan zetten.

Bij Paris SG heb ik altijd het idee dat ze hun beste wedstrijden in de groepsfase spelen.

Dit PSG met Neymar en Mbappe heeft tot nu toe dan ook slechts twee post-groepsfase wedstrijden gespeeld, en dat meteen tegen Ronaldo Madrid. Dat ken dan gebeuren he :p .
 

U.G.

Well-known member
Het is gewoon de sterkste ploeg, Neymar, Cavani ?n Mbappe...kom op, als je dit niet wint heb je echt wat uit te leggen.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1e ronde 3e speeldag:

23 oktober
1855 AEK Athens FC(Gri)-FC Bayern M?nchen(Dui)
1855 BSC Young Boys(Zwi)-Valencia CF(Spa)
2100 AFC Ajax(Ned)-SL Benfica(Por)
2100 FC Shakhtar Donetsk(Oek)-Manchester City FC(Eng)
2100 TSG 1899 Hoffenheim(Dui)-Olympique Lyonnais(Fra)
2100 Real Madrid CF(Spa)-FC Viktoria Plzeň(Tsj)
2100 AS Roma(Ita)-PFC CSKA Moskva(Rus)
2100 Manchester United FC(Eng)-Juventus(Ita)
24 oktober
1855 Club Brugge(Bel)-AS Monaco FC(Fra)
1855 PSV Eindhoven(Ned)-Tottenham Hotspur FC(Eng)
2100 Borussia Dortmund(Dui)-Club Atl?tico de Madrid(Spa)
2100 FC Barcelona(Spa)-FC Internazionale Milano(Ita)
2100 Liverpool FC(Eng)-FK Crvena zvezda(Ser)
2100 Paris Saint-Germain(Fra)-SSC Napoli(Ita)
2100 Galatasaray AŞ(Tur)-FC Schalke 04(Dui)
2100 FC Lokomotiv Moskva(Rus)-FC Porto(Por)
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb me toch een tikkeltje vergist in Dortmund. Even vergeten wat voor een briljante trainer Favre is.
 
Bovenaan