Champions League 2017-2018

JMD

Well-known member
Daar ben ik niet zo bang voor. Het is hem gegund, ik was vooral teleurgesteld. Afgaand op hysterische berichten op Twitter ging ik er vanuit dat hij twee keer het veld overstoken was en daarbij 11 tegenstanders, 5 medespelers en nog wat ballenjongens had uitgespeeld om vervolgens de bal in een leeg doel te pissen.

Zeg maar dezelfde soort reacties die er zijn als Messi van 5 meter een bal het doel in schuift? :p

Je kan er natuurlijk wel flauw over doen, en je snapt net als ik dat je twitter v.w.b. dat soort reacties nooit moet geloven (want die zijn idd zwaar over de top), maar je bent het toch met me eens dat zeker die 2e een fantastische goal was. Moet je voor de gein eens de diverse media lezen over wat er gebeurd is... De voorpagina's van de sportkranten in Zuid-Europa bijvoorbeeld. Zie bv onderaan deze pagina: http://www.bbc.com/sport/football/43636379
 

JMD

Well-known member
En verder in het algemeen erger ik me verschrikkelijk aan de Ronaldo- en Messifans die alleen maar bezig zijn de 'ander' te kleineren en dat bepaalde goals (een omhaal van Ronaldo, een wereldrush van Messi) toch niet zo goed zijn als men denkt (maar wel een intikker van je eigen favoriet bewonderen als een wereldgoal)... Beide zijn topspelers, geniet er verdorie van... Dat gekleineer van je 'niet-favoriete' speler als die goede acties heeft en dat het 'allemaal wel meevalt'... Angst voor de ander?
 

Janssen

Well-known member
Je bent nu al de tweede die Messi erbij sleept die hier helemaal niks mee te maken heeft, rare reflex blijft dat toch.

Prima goal hoor, maar om er nou voorpagina nieuws van te maken gaat me te ver.
 

Joost

Well-known member
Je bent nu al de tweede die Messi erbij sleept die hier helemaal niks mee te maken heeft, rare reflex blijft dat toch.

Prima goal hoor, maar om er nou voorpagina nieuws van te maken gaat me te ver.

Een grote speler die in de kwartfinale van de Europacup 1 zo'n goal maakt mag wel op de voorpagina hoor.
 

JMD

Well-known member
Je bent nu al de tweede die Messi erbij sleept die hier helemaal niks mee te maken heeft, rare reflex blijft dat toch.
Misschien eens in de spiegel kijken waarom een opmerking van jou over Ronaldo dan dusdanig ge?nterpreteerd wordt.
 

U.G.

Well-known member
En verder in het algemeen erger ik me verschrikkelijk aan de Ronaldo- en Messifans die alleen maar bezig zijn de 'ander' te kleineren en dat bepaalde goals (een omhaal van Ronaldo, een wereldrush van Messi) toch niet zo goed zijn als men denkt (maar wel een intikker van je eigen favoriet bewonderen als een wereldgoal)... Beide zijn topspelers, geniet er verdorie van... Dat gekleineer van je 'niet-favoriete' speler als die goede acties heeft en dat het 'allemaal wel meevalt'... Angst voor de ander?


Amen, en ponto final jongen !

Ik snap de mensen dus ook gewoon echt niet die zich haasten naar het net om te verkondigen dat de goal die zojuist gescoord niet zoveel voorstelt maar vanavond idd bij wijze van spreken wel als eerste de culo inkruipt bij iemand anders als die een iets meer dan banale doelpuntje maakt.Een kinderachtig fenomeen.

Terwijl over een paar jaar kunnen we zeggen ; 'we hebben beide spelers toch maar mooi meegemaakt'.
 

Ska P 187

Well-known member
Haha het grote Bayern dat alle geluk van de wereld nodig heeft om de huidige nummer 7 van la liga te verslaan. Wat is dat Duitse club voetbal overschat zeg.
En ik zeg je, ze gaan er nog steeds op!
Sevilla, Sevilla, Sevilla!!!
 

Batigoal

Well-known member
Haha het grote Bayern dat alle geluk van de wereld nodig heeft om de huidige nummer 7 van la liga te verslaan. Wat is dat Duitse club voetbal overschat zeg.
En ik zeg je, ze gaan er nog steeds op!
Sevilla, Sevilla, Sevilla!!!

Het is vooral dat Sevilla net als tegen Barcelona verschrikkelijk slordig is en zich meer concentreert op het dwars zitten van de tegenstander dan uitgaat van de eigen kwaliteiten. Jammer, want die hebben ze absoluut.

Bayern valt maar af te wachten. Het oogt allemaal wat minder dan afgelopen seizoenen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het redden tegen Real of Bar?a.
 

Maasveld

Well-known member
Haha het grote Bayern dat alle geluk van de wereld nodig heeft om de huidige nummer 7 van la liga te verslaan. Wat is dat Duitse club voetbal overschat zeg.
En ik zeg je, ze gaan er nog steeds op!
Sevilla, Sevilla, Sevilla!!!
Gewoon een degelijke overwinning van Jupp en zijn mannen. Zelfs met hulp van de arbitrage kon Sevilla het niet bolwerken.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik zie Bayern zich niet op dezelfde manier laten verrassen als Manchester United.

Hopelijk straks weer zo'n geweldige pot als de 4-3 in de competitie. Al zal er in een kwartifnale van de Champions League wellicht niet zo open gespeeld worden als toen.
 
Bovenaan