Zeker ook omdat ie vorig seizoen ook geen kampioen werd in eigen land.Neymar tegen Real Madrid is natuurlijk om te smullen. Maar ik denk dat Paris Saint-Germain toch weer faalt wanneer ze moeten pieken tegen de absolute top. Iets wat Emery uiteraard gelijk zijn baan kost, want uitschakeling in de achtste finale wordt niet op prijs gesteld in Parijs.
Neymar tegen Real Madrid is natuurlijk om te smullen. Maar ik denk dat Paris Saint-Germain toch weer faalt wanneer ze moeten pieken tegen de absolute top. Iets wat Emery uiteraard gelijk zijn baan kost, want uitschakeling in de achtste finale wordt niet op prijs gesteld in Parijs.
Real gaat gewoon uitgeschakeld worden, dit keer geen hulp van de scheids meer.
Real gaat gewoon uitgeschakeld worden, dit keer geen hulp van de scheids meer.
Is dit ook een beetje wishful thinking, jij was voor l'OM toch ?
Real is favoriet, maar hoewel die beter zijn gaan spelen vind ik het nog altijd een beetje schipperen daar. Ik hoop op die tijd ook op een fitte Bale.
Laat PSG nou eerst eens een finale halen voordat ze de grote broek aantrekken als ??n van de beste clubs van Europa.
Laat PSG nou eerst eens een finale halen voordat ze de grote broek aantrekken als ??n van de beste clubs van Europa.