Met twee vingers in de neus.Benfica. En het is nu 4-0. Weer die snelle.
En toch wint Real van dit PSG.
Waarom huur je dan iemand? Om een gat op te vullen/te overbruggen toch? Dat doe je niet met iemand die al een tijdje niet presteert.Als je geen geld hebt om te kopen hoeft dat niet. Komt bij dat er misschien in de jeugd een talent rondloopt die er over een jaar of twee kan staan.
Of dat er gewoon niemand te halen valt die beter is. Zie de situatie van Dijks.
niet metDiks is 20 jaar. De club ziet er dus nog progressie in. Zo vreemd is dat niet.
Komt bij dat er misschien in de jeugd een talent rondloopt die er over een jaar of twee kan staan.
Maar als je het aankoopbeleid wilt beoordelen, dan moet je dat ten eerste nu nog niet doen en tweede dan moet je dus ook St Juste, Berghuis, Haps, Bo?tius en Amrabat meenemen.
Diks is een misser, maar dat is een onbelangrijke schakel straks. Streep je dat weg tegen die anderen, dan heeft Van Geel het tot nu toe niet verkeerd gedaan. Maar na een duel of 15 kun je dat pas echt goed beoordelen.
Ik heb het niet over het aankoopbeleid van Feyenoord, ik heb het over Diks. Die tot nu toe vrij veel speelt. En dat niet best doet. En dat dat geen wonder is als je een bankzitter van Vitesse haalt.
Waarom huur je dan iemand? Om een gat op te vullen/te overbruggen toch? Dat doe je niet met iemand die al een tijdje niet presteert.
Daarnaast rijmt dit
niet met
gevegt zei:Hoe lang is het geleden dat alle Duitse clubs in 1 ronde hebben verloren?
Het is niet mijn mening. Ik probeer de gedachtegang van Feyenoord neer te zetten.
Ik heb namelijk geen idee of er een talentvolle verdediger in de jeugd rondloopt.
Ja hoor. Lutsharel Geertruida is erg goed, maar vooral een centrale verdediger. Type Kongolo. Boyd Reith speelt rechtsback bij de A1 en is ook niet onaardig.