Champions League 2017-2018

erka

Well-known member
Woehahahah die Almeida. Wat een debiel. Voortaan zou ik als ik hem was gewoon een geweer meenemen het veld in, dat scheelt een hoop gedoe. 10 potjes schorsen maar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van Xabi Alonso naar Rudy.
Van Hummels en Boateng naar Martinez en S?le.
Van Lahm naar Kimmich.

Tja... Vul het maar in.
 

Abubakari

Well-known member
Als je geen geld hebt om te kopen hoeft dat niet. Komt bij dat er misschien in de jeugd een talent rondloopt die er over een jaar of twee kan staan.
Of dat er gewoon niemand te halen valt die beter is. Zie de situatie van Dijks.
Waarom huur je dan iemand? Om een gat op te vullen/te overbruggen toch? Dat doe je niet met iemand die al een tijdje niet presteert.

Daarnaast rijmt dit
Diks is 20 jaar. De club ziet er dus nog progressie in. Zo vreemd is dat niet.
niet met
Komt bij dat er misschien in de jeugd een talent rondloopt die er over een jaar of twee kan staan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar als je het aankoopbeleid wilt beoordelen, dan moet je dat ten eerste nu nog niet doen en tweede dan moet je dus ook St Juste, Berghuis, Haps, Bo?tius en Amrabat meenemen.

Diks is een misser, maar dat is een onbelangrijke schakel straks. Streep je dat weg tegen die anderen, dan heeft Van Geel het tot nu toe niet verkeerd gedaan. Maar na een duel of 15 kun je dat pas echt goed beoordelen.
 

Abubakari

Well-known member
Maar als je het aankoopbeleid wilt beoordelen, dan moet je dat ten eerste nu nog niet doen en tweede dan moet je dus ook St Juste, Berghuis, Haps, Bo?tius en Amrabat meenemen.

Diks is een misser, maar dat is een onbelangrijke schakel straks. Streep je dat weg tegen die anderen, dan heeft Van Geel het tot nu toe niet verkeerd gedaan. Maar na een duel of 15 kun je dat pas echt goed beoordelen.

Ik heb het niet over het aankoopbeleid van Feyenoord, ik heb het over Diks. Die tot nu toe vrij veel speelt. En dat niet best doet. En dat dat geen wonder is als je een bankzitter van Vitesse haalt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb het niet over het aankoopbeleid van Feyenoord, ik heb het over Diks. Die tot nu toe vrij veel speelt. En dat niet best doet. En dat dat geen wonder is als je een bankzitter van Vitesse haalt.

Als je zo'n opmerking over Diks plaatst, dan vind ik dat je het breder moet trekken. Misschien is Diks geen gelukkige keuze, maar als Nieuwkoop geblesseerd raakt is dat ook best wel pech. En met jouw opmerking zeg je wel degelijk iets over het aankoopbeleid in het algemeen.

Iedere TD haalt goede spelers en heeft minder gelukkige aankopen.
 

gevegt

Well-known member
Waarom huur je dan iemand? Om een gat op te vullen/te overbruggen toch? Dat doe je niet met iemand die al een tijdje niet presteert.

Daarnaast rijmt dit

niet met

Het is niet mijn mening. Ik probeer de gedachtegang van Feyenoord neer te zetten.
Ik heb namelijk geen idee of er een talentvolle verdediger in de jeugd rondloopt.
 

JMD

Well-known member
Atletico moet dus tegen Roma vol aan de bak en minimaal 4 punten halen uit die dubbele ontmoeting.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is niet mijn mening. Ik probeer de gedachtegang van Feyenoord neer te zetten.
Ik heb namelijk geen idee of er een talentvolle verdediger in de jeugd rondloopt.

Ja hoor. Lutsharel Geertruida is erg goed, maar vooral een centrale verdediger. Type Kongolo. Boyd Reith speelt rechtsback bij de A1 en is ook niet onaardig.
 
Bovenaan