Mocht Liverpool de CL winnen is dat natuurlijk wel een uitgemaakte zaak.Ik las gisteren dat Salah nu al de Gouden Bal moet krijgen voor 2018.
Mocht Liverpool de CL winnen is dat natuurlijk wel een uitgemaakte zaak.Ik las gisteren dat Salah nu al de Gouden Bal moet krijgen voor 2018.
In dit soort jaren speelt het WK doorgaans ook een hele grote rol in de toekenning van de gouden bal. Als een Messi of Ronaldo het WK wint gaat ie vast weer naar 1 van beiden.Mocht Liverpool de CL winnen is dat natuurlijk wel een uitgemaakte zaak.
In dit soort jaren speelt het WK doorgaans ook een hele grote rol in de toekenning van de gouden bal. Als een Messi of Ronaldo het WK wint gaat ie vast weer naar 1 van beiden.
Eens een keer geen Messi of Ronaldo zou best verfrissend zijn.
Over een jaar of twee dus.Eens een keer geen Messi of Ronaldo zou best verfrissend zijn.
Liverpool wint hemHaha, Bayern be Bayern. Tegen de Freiburgs, HSV's en Besiktassen van de wereld super indrukwekkend, maar op topniveau is het toch net-niet. Wel saai dat we weer Real als CL-winnaar krijgen.
Hoelang is het geleden dat we 4 halve finalisten uit 4 landen hebben gehad?
Mocht Liverpool de CL winnen is dat natuurlijk wel een uitgemaakte zaak.
Dat denken kun je beter aan anderen overlaten.Oke ik dacht dat er nog een WK was en nog een half seizoen daarna.
Roma wint met 3-0 waarna het na een ongelofelijke schijtpot kansloos met 2-0 verliest van Real. Ik ben wel weer klaar met de CL
Vind alles best zolang het geen Real Madrid wordt.