Champions League 2017-2018

JMD

Well-known member
Op naar de herhaling qua finale van 1981, met hopelijk dezelfde uitslag... :)
Was tevens de eerste keer toen dat een Spaanse en Engelse club de finale speelden van de EC1. Daarna nog 3x voorgekomen (2006, 2009, 2011), toen won steeds de Spaanse ploeg, steeds Barcelona.
 

Kielse Rat

Well-known member
Dit gaat Bayern nog gemakkelijk redden.

1-3 of zo

Bayern was duidelijk beter dus het zal er nog wel om spannen. Maar Real heeft al vaak getoond dat ze niet betere ploeg moeten zijn om wedstrijden te winnen. Ik vrees dat ze het op deze manier ook zullen halen in een eventuele finale van Liverpool. De verdediging van Liverpool lijkt me niet stabiel genoeg om de scherpe tegenaanvallen van Real een hele wedstrijd lang te weren.
 

U.G.

Well-known member
Voor een 1-2 zou ik vooraf blind hebben getekend. Ik heb alleen geen idee waar ik net naar heb zitten kijken.

Maar ok, met een 'normalere' basiself volgende week...en het kan bijna niet anders of die moet er wel staan volgende week, moet dit wel goed komen.
 

U.G.

Well-known member
Bayern was duidelijk beter dus het zal er nog wel om spannen. Maar Real heeft al vaak getoond dat ze niet betere ploeg moeten zijn om wedstrijden te winnen. Ik vrees dat ze het op deze manier ook zullen halen in een eventuele finale van Liverpool. De verdediging van Liverpool lijkt me niet stabiel genoeg om de scherpe tegenaanvallen van Real een hele wedstrijd lang te weren.

Ik heb in deze opstelling geen scherpe tegenaanvallen gezien, het omschakelen hapert constant, terwijl er wel ruimte was en Bayern vooral in het begin ontiegelijk veel balverlies leed. Ik had een schijthekel aan hoe sommige stonden uit te verdedigen. Zo laks.
 

Eef de Kip

Well-known member
Roma wint met 3-0 waarna het na een ongelofelijke schijtpot kansloos met 2-0 verliest van Real. Ik ben wel weer klaar met de CL
 
Bovenaan