Waarom?
Volgens mij een verwijzing naar het Heizeldrama.
Waarom?
Volgens mij een verwijzing naar het Heizeldrama.
Dan had Juventus moeten winnen en de finale moeten halen. Maar ik doelde op 1984.
Dan had Juventus moeten winnen en de finale moeten halen. Maar ik doelde op 1984.
Wat een ongelofelijke schijtgrafclub is dat Real toch ook.
120 procent matchfixing. Zonder enige twijfel.
Iedereen ziet toch dat hij al valt voordat er contact is?
Hij had er voor kunnen kiezen om die 100% kans er in te rammen en de held van de avond te worden. In plaats daarvan kiest voor de schwalbe, het risico dat de scheidsrechter de penalty niet geeft of dat de penalty gemist wordt en dus uitschakeling kan volgen. Wat mij betreft ben je dan gewoon een held om de keuze voor de schwalbe te maken.
EC1 Finale AS Roma-Liverpool in Rome. Een van de ergste zaadpotten ooit. Liverpool wilde niet voetballen en Roma durfde niet te voetballen.
De ontzettend verdeelde reacties, waarbij het merendeel zelfs aangeeft dat het wel een strafschop was, geven wel hoe belachelijk deze post is. Of ik doe hier een enorm JMD'tje, dat kan natuurlijk ook.Eens, dit is werkelijk belachelijk. Ik heb niks met beide ploegen, maar hier was niks aan de hand. Een actie voor de bal gevolgd door een enorme schwalbe. De strafschop was werkelijk schandalig en de rode kaart was dat ook.
De UEFA wilde duidelijk niet Barcelona EN Real Madrid in dezelfde ronde verliezen. Dit kan gewoon niet anders dan matchfixing zijn.