gevegt
Well-known member
Bepaal jij dat nu ook al?
Je weet toch dat ik eigenlijk alles hier bepaal. Alleen doe ik dat meestal achter de schermen, maar als mijn mannschaft verloren heeft doe ik het ook openbaar. Puur uit rancune natuurlijk.
Bepaal jij dat nu ook al?
Duidelijk. Eigenlijk hadden wij ook Spaans moeten spreken. Por parvor!
MiljoenWie interesseert zich er nou voor Sporting? Bayern daarentegen heeft alleen al op dit forum duizenden fans.
Voor Sporting zijn en dan die fascistische club een warm hart toedragen. Gooi het maar in mijn pet.
Wie interesseert zich er nou voor Sporting?
Zolang Ronaldo er speelt wel natuurlijk.Het rijmt inderdaad niet zo, maar ik ben net post-fascisme geboren en sowieso de enige fascistische club die ik ken is Benfica. Real is clean.
Met terugwerkende kracht moet ik wel een beetje glimlachen om je verontwaardigde posts na Real-Sporting in de 1ste speelronde
Zolang Ronaldo er speelt wel natuurlijk.
Real gaat dus door met hulp van de scheidsrechter (Casemiro sparen en Vidal wel met twee keer geel wegsturen, goal in buitenspelpositie toekennen) en een oud-trainer die een handje helpt (in plaats van je kreupele centrumverdediger vlak voor de verlengingen je centrumspits eruit halen)...
Ga jij het ook nog even hebben over de nog grotere schande van Barca Psg ?
Ga jij het ook nog even hebben over de nog grotere schande van Barca Psg ?
Touch?, maar het is kansloos. Door die betonnen muur kom je toch niet. Alleen Real wordt altijd alleen maar bevoordeeld, dat weet je toch? Barcelona heeft altijd de scheids tegen...Ga jij het ook nog even hebben over de nog grotere schande van Barca Psg ?
Het is heerlijk om de commentaren nu te lezen op Duitse voetbalfora en Twitter, waar fans van de andere Duitse clubs Bayern-fans de les lezen met voorbeelden in de competitie waarin hun club opzichtig werd benadeeld door de scheidsrechter tegen Bayern M?nchen. Zelden zo veel leedvermaak gelezen.
Heb je een link? Ik wil ook wel even genieten.
Batigoal zei:#kassai