Pascallovic
Well-known member
Dat wordt een werk om daar terecht te komen.
Bah, Rostov. Dopingploeg zonder historie.
Dopingploeg?? Omdat het Russen zijn??
Aha, vandaar.Nee, in Rusland zelf waren er al twijfels hoe die ploeg opeens zo goed was vorig seizoen. Werden ook aan extra dopingtests onderwezen. Kwam niks uit, maar ze zijn niet echt geliefd bij de fans van andere clubs als ik de voetbalblogs mag geloven en worden nog altijd gewantrouwd.
We hebben het gezien op het EK 2008 Rusland - Nederland. Zij konden nog even door in de verlenging.Aha, vandaar.
Overigens (maar dat is een ander onderwerp) vraag ik me altijd af of doping in de voetballerij een dusdanig groot verschil kan maken.
Was daar toen ook een verdenking van??We hebben het gezien op het EK 2008 Rusland - Nederland. Zij konden nog even door in de verlenging.
Dat is niet uit te sluiten met die klerenkasten achterin en de plotseling onvermoeibare Vardy.Dus Leicester is eigenlijk ook maar een dopingploegje.
Aha, vandaar.
Overigens (maar dat is een ander onderwerp) vraag ik me altijd af of doping in de voetballerij een dusdanig groot verschil kan maken.
Inderdaad apart. Zijn ze wel bezig om die speler een contract te geven op dit moment? Dan is het misschien toegestaan om voor het eind van de inschrijvingstermijn de speler alvast op te geven in afwachting van het rondkomen van z'n contract.Vreemd dat je als club een speler op de CL-spelerslijst mag zetten die niet eens bij jou onder contract staat. Manchester City heeft John Stones ingeschreven voor de voorronde CL.
Manchester City neemt verdediger John Stones over van Ronald Koemans Everton. Met de transfer is ongeveer 55 miljoen euro gemoeid. Stones tekent voor 6 jaar. Stones kwam in 2013 voor zo'n 6 miljoen euro van Barnsley naar Everton, waar hij uitgroeide tot Engels international. Hij speelde tot nu toe tien interlands.
De Engelse Veltman.Aangepast naar 59 miljoen inmiddels.
Oh ja; wie???
De Engelse Veltman.