Dat wel natuurlijk, maar als je 'op verplaatsing' 2-2 speelt is dit wel een verrassing...
Anderlecht gewoon te zwak, al is Rostov wel een sterke ploeg. Spelmaker Noboa kan makkelijk een niveau hoger aan, en dat Iraans wonderkind kan ook wel aardig voetballen. Groepsfase zie ik ze echter niet halen, maar in de Europa League kunnen ze potten breken als ze willen.
Dat klopt. AS Roma en AS Monaco zijn nu de grote namen waartegen geloot kan worden. Een Steaua, Young Boys en Rostov zijn qua naam toch wat minder aansprekend. Maar goed vanavond had je er tegen alle 5 uitgevlogen.Young Boys door!!!
Gunstig voor Ajax, als ik het goed heb is nu M?nchengladbach ook geplaatst en dus geen mogelijke tegenstander meer van Ajax.
Dat klopt. AS Roma en AS Monaco zijn nu de grote namen waartegen geloot kan worden. Een Steaua, Young Boys en Rostov zijn qua naam toch wat minder aansprekend. Maar goed vanavond had je er tegen alle 5 uitgevlogen.
Young Boys - SHakthar is penalty's
Al een aantal verrassingen vanavond als je naar de ranking kijkt (Piraeus eruit, Fenerbahce eruit, Anderlecht eruit), komt er nog 1 bij?
1-1 in de serie
Zo'n verrassing lijkt me dat niet meer. Shakhtar is sinds de schermutselingen tussen Oekra?ne en Rusland net als alle Oekra?ense ploegen niet meer in staat om goeie buitenlandse voetballers te halen en in de slipstream van FC Basel is Young Boys ??n van de clubs in Zwitserland die financieel flink aan het groeien is. Ik weet niet of ze het niveau van PAOK overstijgen, maar kijk er niet van op als ze de komende jaren steeds verder komen in Europa.
Ludogorets - Viktoria Plzen
Celtic - Hapoel Beer Sheeva
FC Kopenhagen - APOEL Nicosia
Dundalk FC - Legia Warschau
Dinamo Zagreb - Red Bull Salzburg
Van dat rijtje gaat de helft naar de CL? Wat een armoe.