Champions League 2016-2017

G

Gast

Guest
Nou dit maakt de return in Leicester nog iets leuker, maar wat spelen ze verder matig zeg. Sevilla vind ik de tweede helft erg nonchalant spelen, althans, niet zo sterk als de eerste helft.
 

U.G.

Well-known member
Hij heeft wel gelijk, maar die Portugees hapte maar wat graag.

Een Portugees, bij FC Puerto ?

Oke, Silva en Neves, maar die twee hype-jankmuiltjes doen toch geen vlieg kwaad.

Wat een flutvertoning van Porto, ?cht slecht. Ik wist wel dat de koopclubs Benfica en Porto heus wel zouden inkakken nu de investeerders weg zijn...maar het is nu kwalitatief wel heel snel afglijden zo.
 

U.G.

Well-known member
Doyen o.a. heeft een juridische dreun gehad. Spelers vertrokken en daar kwam dan of niks, of vrij pover materiaal voor terug.
 

U.G.

Well-known member
Ik ben een bad hombre :D

Succes met je Ajax vanavond, en wanneer ik iemand succes toewens is het ook meteen bindend en gegarandeerd.
 

U.G.

Well-known member
Wat betekent dat onderschrift eigenlijk en hoe gaat het met die club de laatste decennia?


Het betekent 'voor Sporting en voor niets/niemand anders' ...een leus die ook symbolisch staat voor de vredesluiting tussen enkele ultra-groepen bij ons. Sukkels hebben jarenlang onderling meer ruzie gehad dan met de rivalen.

Het zou nu uitmuntend gaan mochten we een beetje een deskundige staff hebben. Dit is de club die de Europese kampioen bij de landenteams heeft opgeleid. Enfin, je hebt ze gezien in Bernabeu. En Bottomline, we hebben op het moment vier Portugese internationals lopen en dan nog staan we derde in de competitie en je hebt je niet eens geplaatst voor de EL. Jorge Jesus heeft met z'n geshuffel en onkunde de ploeg praktisch chronisch verlamd, onherkenbaar gewoon. De voorzitter bedoelt het goed maar heeft de ballen verstand het spelletje. En de afkoopsom waar die zich aan heeft gewaagd met deze lijer van een coach is killing.

En laat me er niet over beginnen....maar gelukkig komen de verkiezingen eraan, en de guillotine wordt nu al ingevet. Met een coach die niet per se de absolute ster moet uithangen...kunnen supertalenten als Gelson en vooral Podence ( wat een zonde en wat een misdaad om deze jongen te negeren) zich ontplooien.

Thx voor je interesse naar de allermooiste club.
 
Laatst bewerkt:

Forza AZ

Well-known member
Programma 1/8e finales returns:

7 maart
2045 SSC Napoli(Ita)-Real Madrid CF(Spa) (1-3)
2045 Arsenal FC(Eng)-FC Bayern M?nchen(Dui) (1-5)
8 maart
2045 Borussia Dortmund(Dui)-SL Benfica(Por) (0-1)
2045 FC Barcelona(Spa)-Paris Saint-Germain(Fra) (0-4)
14 maart
2045 Juventus(Ita)-FC Porto(Por) (2-0)
2045 Leicester City FC(Eng)-Sevilla FC(Spa) (1-2)
15 maart
2045 AS Monaco FC(Fra)-Manchester City FC(Eng) (3-5)
2045 Club Atl?tico de Madrid(Spa)-Bayer 04 Leverkusen(Dui) (4-2)
 
Bovenaan