JMD
Well-known member
Oei... Geen idee.JMD gaat nu even voor ons opzoeken of een 4-0 achterstand wel eens is goedgemaakt in de return.
Wel is Real een keer doorgegaan nadat het 5-1 uit verloor. Maar dat is een andere stand dan 4-0 natuurlijk.
Oei... Geen idee.JMD gaat nu even voor ons opzoeken of een 4-0 achterstand wel eens is goedgemaakt in de return.
Mooi. Wanneer is JMD voor het laatst gesignaleerd? We willen het wel vanavond weten.
Oei... Geen idee.
Wel is Real een keer doorgegaan nadat het 5-1 uit verloor. Maar dat is een andere stand dan 4-0 natuurlijk.
Maar ik had het ook over de hele Europese historie, niet specifiek CL/EC1.tegen Gladbach, halverwege jaren 80. Maar dat was in Uefacup.
Misschien weet Xisco of er nog wat rechtsbacks in de jeugd rondlopen anders moet je heel snel die jongen van Arsenal terughalen. En Donnarumma van Milan.
Ah nu ben je wel weer scherp hetegen Gladbach, halverwege jaren 80. Maar dat was in Uefacup.
Oei... Geen idee.
Ik wist het!Inderdaad!
JMD gaat nu even voor ons opzoeken of een 4-0 achterstand wel eens is goedgemaakt in de return.
Ah nu ben je wel weer scherp he
Erka blijft natuurlijk wel een lul. Dat heeft niets te maken met zijn lange afwezigheid.
Dat moet voor hem geen probleem zijn. Sterker nog, ik verwacht dat hij het inmiddels al gepost heeft.Haben Sie eine stunde ?
:werder::duim::hsv: :duim:
Haben Sie eine stunde ?
Hopelijk gaan daar nu eens wat ogen open. Als je geld moet uitgeven om gasten van niveau Andre Gomes en Umtiti binnen te halen kun je beter stoppen.
Maar bakken met geld uitgeven voor Umtiti, die kan echt helemaal niks, en die bejaarde verdediger die van Valencia gekomen is een paar jaar terug. Dat kan toch niet?
Ik ken hem verder niet heb hem alleen dit seizoen een paar keer bij Barca zien spelen. Maar vooral voetballend is hij echt heel erg slecht.Umtiti werd terecht geprezen na zijn top EK en bij zijn transfer waren de reacties lyrisch omdat Barca alle topclubs te slim af was; zo gek was die transfer zeker niet. Alleen hij blijkt nog niet toe te zijn aan dat hoge niveau, dat kan.