Champions League 2016-2017

JMD

Well-known member
JMD gaat nu even voor ons opzoeken of een 4-0 achterstand wel eens is goedgemaakt in de return.
Oei... Geen idee.

Wel is Real een keer doorgegaan nadat het 5-1 uit verloor. Maar dat is een andere stand dan 4-0 natuurlijk.

JMD

Well-known member
Mooi. Wanneer is JMD voor het laatst gesignaleerd? We willen het wel vanavond weten.

Die post al de hele avond in dit topic... ;)

Nog nooit is een team doorgegaan naar een volgende ronde in een Europees toernooi nadat het de heenwedstrijd met 4-0 verloor. (Bron: L'Equipe)

Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Misschien weet Xisco of er nog wat rechtsbacks in de jeugd rondlopen anders moet je heel snel die jongen van Arsenal terughalen. En Donnarumma van Milan.

Ik zou voorlopig even niet al teveel rekenen op de Cantera. Of er ontgaat me iets groots, en weten Xisco of Ska wat meer diepgang te bieden hierover.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Oei... Geen idee.

Wel is Real een keer doorgegaan nadat het 5-1 uit verloor. Maar dat is een andere stand dan 4-0 natuurlijk.

4-0 is inderdaad nog nooit voorgekomen. Wel 5-1 zoals jij al genoemd hebt en 2x 6-2: Partizan tegen QPR in 1984 en Leix?es SC tegen FC La Chaux-de-Fonds in 1961. Dus hiervan terugkomen zou de grootste comeback ooit zijn als je bedenkt dat er geen uitdoelpunt gescoord is.

gevegt

Well-known member
Inderdaad!

109055.jpg
Ik wist het!
Welkom terug!

Batigoal

Well-known member
Hopelijk gaan daar nu eens wat ogen open. Als je geld moet uitgeven om gasten van niveau Andre Gomes en Umtiti binnen te halen kun je beter stoppen.

Het is meer dat jongens als Xavi, Iniesta, Dani Alves er gewoon bovenuit staken en er maar weinig spelers zijn die dat niveau ook hebben. Iniesta is helaas steeds vaker niet topfit dus die kun je weinig kwalijk nemen, maar bijvoorbeeld met Busquets en Alba wordt de laatste jaren duidelijk dat het voetballers zijn die vooral excelleren met een top draaiend team om zich heen. Mascherano heb ik ook topwedstrijden zien spelen toen heel Barca in vorm was, maar is niet bepaald iemand die je op sleeptouw neemt. Geeft des te meer aan hoe goed dat Barcelona onder Guardiola was.

Marinos

Well-known member
Maar bakken met geld uitgeven voor Umtiti, die kan echt helemaal niks, en die bejaarde verdediger die van Valencia gekomen is een paar jaar terug. Dat kan toch niet?

Batigoal

Well-known member
Maar bakken met geld uitgeven voor Umtiti, die kan echt helemaal niks, en die bejaarde verdediger die van Valencia gekomen is een paar jaar terug. Dat kan toch niet?

Umtiti werd terecht geprezen na zijn top EK en bij zijn transfer waren de reacties lyrisch omdat Barca alle topclubs te slim af was; zo gek was die transfer zeker niet. Alleen hij blijkt nog niet toe te zijn aan dat hoge niveau, dat kan.

Marinos

Well-known member
Umtiti werd terecht geprezen na zijn top EK en bij zijn transfer waren de reacties lyrisch omdat Barca alle topclubs te slim af was; zo gek was die transfer zeker niet. Alleen hij blijkt nog niet toe te zijn aan dat hoge niveau, dat kan.
Ik ken hem verder niet heb hem alleen dit seizoen een paar keer bij Barca zien spelen. Maar vooral voetballend is hij echt heel erg slecht.

Max

Administrator
Forumleiding
Op het EK was hij erg goed. Of een verdediger geschikt is voor Barcelona vereist echter meer scouting. In principe is het geen probleem om met een breker die niet kan voetballen te spelen, maar daarom heen moeten spelers staan die dat kunnen compenseren.

Bovenaan