Champions League 2016-2017

Batigoal

Well-known member
Wat een deklassering van Manchester City door Barcelona. En wat een goede zet om Bravo van de hand te doen. Zelfs dat meevoetballen van hem lukt nog steeds niet. Die heeft blijkbaar een tijd in een goeie flow gezeten en valt de laatste maanden gewoon weer terug op zijn gebruikelijke niveau. Volgens mij had Hart, die nooit zo stom zijn goal uit komt rennen, het niet veel minder gedaan.

Leuk trouwens dat Besiktas won gisteravond. Toch nog iets van een verrassing.
 

U.G.

Well-known member
Maar Hans Werdekker herinner je je dus nog wel. Goeie verdediger was dat, hebben we veel plezier van gehad.

Die wilde ik niet opnoemen want die kende ik niet of zodanig control-alt-deleted uit m'n geheugen dat zelfs een foto niet wil helpen.
 

ALenstra

Well-known member
De nieuwe UEFA voorzitter Aleksander Ceferin denkt er over om Champions League finales ook buiten Europa te spelen. Hij noemt New York als een voorbeeld.
 

Forza AZ

Well-known member
De nieuwe UEFA voorzitter Aleksander Ceferin denkt er over om Champions League finales ook buiten Europa te spelen. Hij noemt New York als een voorbeeld.
Leuk voor de fans van de deelnemers. Moeten ze straks kapitalen uitgeven om even naar Tokyo of Australi? te vliegen (want als ze eenmaal aan New York beginnen, dan houd het daar niet bij op natuurlijk).
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Boeiend. De lokale bevolking kijkt wel en de gemiddelde Real Madrid fan zal de zoveelste finale wel overslaan
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 1e ronde 4e speelronde:

1 november
1845 Beşiktaş JK(Tur)-SSC Napoli(Ita)
2045 PFC Ludogorets Razgrad(Bul)-Arsenal FC(Eng)
2045 FC Basel 1893(Zwi)-Paris Saint-Germain(Fra)
2045 SL Benfica(Por)-FC Dynamo Kyiv(Oek)
2045 VfL Borussia M?nchengladbach(Dui)-Celtic FC(Sch)
2045 Manchester City FC(Eng)-FC Barcelona(Spa)
2045 Club Atl?tico de Madrid(Spa)-FC Rostov(Rus)
2045 PSV Eindhoven(Ned)-FC Bayern M?nchen(Dui)
2 november
2045 AS Monaco FC(Fra)-PFC CSKA Moskva(Rus)
2045 Tottenham Hotspur FC(Eng)-Bayer 04 Leverkusen(Dui)
2045 Borussia Dortmund(Dui)-Sporting Clube de Portugal(Por)
2045 Legia Warszawa(Pol)-Real Madrid CF(Spa)
2045 FC K?benhavn(Den)-Leicester City FC(Eng)
2045 FC Porto(Por)-Club Brugge KV(Bel)
2045 Sevilla FC(Spa)-GNK Dinamo Zagreb(Kro)
2045 Juventus(Ita)-Olympique Lyonnais(Fra)
 
Bovenaan