Nou, ik kijk 10 minuten en Real scoort. Ga bijgevolg tweede helft maar wegblijven, dan verliep de wedstrijd beter.
Bedankt voor de opoffering, mijn Vlaamse vriend! :duim:
Nou, ik kijk 10 minuten en Real scoort. Ga bijgevolg tweede helft maar wegblijven, dan verliep de wedstrijd beter.
Wat een prachtig publiek is dat toch. Echt een wisselwerking met de ploeg.
Dat zullen we nog wel zien. Ik zet vooralsnog in op Juve.Done and done. Respect voor de oude dame, maar Real wint dit gewoon, ze zijn gewoon beter. Simpel.
Dat je de laatste tijd constant zit te Yomanda-en in diverse topics. Voegt helemaal niets toe. Denk ik iets nieuws te kunnen vinden in het Ajax transfer topic krijg ik weer een losse flodder van je.Jinxen?
Doe eens normaal jochie!!!1!Dat je de laatste tijd constant zit te Yomanda-en in diverse topics. Voegt helemaal niets toe. Denk ik iets nieuws te kunnen vinden in het Ajax transfer topic krijg ik weer een losse flodder van je.
Gek h? in de fase dat de prijzen verdeeld worden. Dan komen er voorspellingen/verwachtingen. Als je daar niet tegen kan blijf je toch lekker weg....Dat je de laatste tijd constant zit te Yomanda-en in diverse topics. Voegt helemaal niets toe. Denk ik iets nieuws te kunnen vinden in het Ajax transfer topic krijg ik weer een losse flodder van je.
Dat verwacht ik idd ook. Ze hebben Ajax weer hoop gegeven en zullen dit zondag keihard afstraffen.Feyenoord wordt kampioen! roost: