Messi en Suarez schelden op de scheids. Tsja, het valt natuurlijk wel tegen als je niet constant alles mee krijgt en de scheids de tegenstander continu geel geeft.
Simeone is een jankmuil inderdaad, maar Messi en consorten kunnen er ook wat van.
Dat zegt Sierd maar heb jij Messi en de scheids in 1 shot gezien? Volgens had Messi het gewoon tegen Neymar.
Alsof er in Nederland niet wordt gejankt tegen de scheids.Messi en Suarez schelden op de scheids. Tsja, het valt natuurlijk wel tegen als je niet constant alles mee krijgt en de scheids de tegenstander continu geel geeft.
Simeone is een jankmuil inderdaad, maar Messi en consorten kunnen er ook wat van.
Suarez was idd niet te zien, maar in het laatste shot zag je Messi naar de scheids kijken, je zag het blauwe shirt in beeld komen.
Als PSV in z'n beste jaren. Ooijer, Van Bommel en Strootman. Opperjankerds.
De grootste mafkees is Godin. Die valt echt in de categorie Pepe en Ramos.
Je vergist je. Die 3 hebben nooit samen gespeeld... Behalve bij oranje misschien?Als PSV in z'n beste jaren. Ooijer, Van Bommel en Strootman. Opperjankerds.
De grootste mafkees is Godin. Die valt echt in de categorie Pepe en Ramos.
Dat waren niet de beste jaren.Als PSV in z'n beste jaren. Ooijer, Van Bommel en Strootman. Opperjankerds.
Huh. Godin vind ik echt een geweldige verdediger en ook best wel clean. Heb je dat wel helemaal goed ?
Ik denk dat je met zo'n coach vanzelf gestoord wordt...Godin is helemaal koekoek.
Godin vind ik echt een geweldenaar.Huh. Godin vind ik echt een geweldige verdediger en ook best wel clean. Heb je dat wel helemaal goed ?
Hahahaha.Van Bommel praatte de hele pot tegen de scheids maar die veinsde nooit een blessure of wat dan ook.
Godin is helemaal koekoek. Daarnet ook weer de stervende zwaan terwijl er niks gebeurde.
Godin vind ik echt een geweldenaar.