gevegt
Well-known member
Klaus Allofs, die peerde er een keertje 3 in tegen Nederland op het EK80.
Ik had hem al een tijdje niet meer gezien. Was even wennen.
Klaus Allofs, die peerde er een keertje 3 in tegen Nederland op het EK80.
Ja, dat is vaak zo. Vanaf de kwartfinales wordt de CL eigenlijk pas leuk om naar te kijken.Waren veel van de 1/8e finales al na het heenduel feitelijk al beslist, daar is bij de 1/4 finales geen sprake van.
Het antwoord van Bert was "nee" neem ik aan?Open deur bij Sport1. Vraag aan Van Marwijk: 'heeft de zege in de Clasico Real geholpen?'
Pfff....
Barcelona, Bayern en Real hebben zich toch al geplaatst?Waren veel van de 1/8e finales al na het heenduel feitelijk al beslist, daar is bij de 1/4 finales geen sprake van.
12 miljoen is toch niet veel voor een van de belangrijkste spelers van een Duitse subtopper?Goed, in de return wint Real Madrid waarschijnlijk gewoon met 4-0 ofzo, maar dit was wel een leuke uitslag. Wel bijzonder dat Wolfsburg zo veel geld heeft uitgegeven voor verschrikkelijk matige aanvallers als Sch?rrle en Kruse. Die zouden in de Eredivisie niet misstaan.
Lekker hoor!:heinz: haha Real.
Ora viva Ska je lacht weer pik, goed om te zien, zaterdag was je nog zo zuur als bajeswijn gefermenteerd in blik.
Real was gisteren weer eens belachelijk slecht. Ik lees hier dat mensen uitgaan van een veegpartij in Bernabeu, en ik zeg niet dat dat onmogelijk is maar mind you ; dit is hoe Real het hele jaar door speelt he !
Geen focus, geen druk, lange foutenparades, geen idee?n, veel blessureleed en Ramos wordt met de dag achterlijker. Echt zonde van al dat geld, ik weet niet hoe het met Benzema is gesteld nu maar dat zou er nog bij moeten komen.
7-1, 5x Cristiano Ronaldo die het alleen tegen de kleintjes laat zien.