Champions League 2015-2016

Fenerium

Member
Sneijder de kabouter totaal onzichtbaar vandaag, terechte nederlaag. Dit Galatasaray heeft niets te zoeken in de Champions League.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zwakke wedstrijd van City, daar zat werkelijk niks tempo in. Nasri en Sterling stelden zwaar teleur, Bony lijkt me toch net niet voldoende voor dit niveau. Kevin De Bruyne ook vrij weinig kunnen klaarspelen in zijn invalbeurt. Juventus was daarentegen enorm sterk. Onbegrijpelijk dat ze maar 1 op 9 pakten in de competitie. Schitterende goal ook van Morata.
 

JMD

Well-known member
Dus City staat in Engeland op 15 uit 5 zonder tegengoal, United staat 3e, beide ploegen verliezen. Van de nummer 4 van Nederland en de nummer 18 ofzo van Itali?.

Oke, scorebordjournalistiek, maar het zou zomaar weer eens een zwak jaar voor Engeland kunnen worden.
 

Ska P 187

Well-known member
Tsjongejonguh die Engelse competitie is toch wel zwaar overschat of niet dan?
Al het geld van de wereld en dan dit soort resultaten.
De Cl kan beter het Spanish Open genoemd worden.
3-0!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tsjongejonguh die Engelse competitie is toch wel zwaar overschat of niet dan?
Al het geld van de wereld en dan dit soort resultaten.
De Cl kan beter het Spanish Open genoemd worden.
3-0!

Let maar op, ze staan straks met 5 clubs in de halve finale!!!! Dat kan niet? Let jij maar eens op!
 

Batigoal

Well-known member
Astana was gisteravond te zwak om een vuist te maken tegen Benfica. Misschien maar eens een belletje naar Vino plegen de volgende keer.
 

Kielse Rat

Well-known member
Hopelijk kan AA Gent voor een stunt zorgen vandaag. Lyon lijkt mij op papier de meest haalbare tegenstander om punten tegen te pakken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lyon zit geloof ik ook weer enorm in de lift. Geen geluk met de loting als Lyon de zwakste tegenstander is.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ik zie ze ook eerder verliezen vandaag, maar je weet maar nooit natuurlijk. PSV kan ook Manchester United kloppen. F?kir ontbreekt wel met een blessure maar er loopt nog steeds ene Lacazette rond die stukken beter is dan eender wie bij Gent speelt.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een vreemdelingenlegioen heeft Roma bij elkaar gesprokkeld. Waarbij het gros gehuurd is en je dus afvraagt of ze volgend jaar er nog spelen.

Dzeko en Salah in je aanval is natuurlijk wel zalig.
 

Pascallovic

Well-known member
Gaat lekker weer met de Engelse clubs. De ploegen uit Manchester al verloren en nu ook Arsenal op achterstand in Zagreb. Alleen Chelsea heeft de voorsprong thuis tegen Maccabi.
 
Bovenaan