Champions League 2015-2016

Max

Administrator
Forumleiding
Behoorlijk pech hebben. Basel had een abonnementje op de CL. Hopelijk komen ze ver in de EL.
 

Kielse Rat

Well-known member
Verdorie, Celtic haalt het weer niet. Toch verrassend dat Basel het ook niet haalt, dat is toch al jaren een vaste waarde in de Champions League.
 

JMD

Well-known member
Behoorlijk pech hebben. Basel had een abonnementje op de CL. Hopelijk komen ze ver in de EL.

Verdorie, Celtic haalt het weer niet. Toch verrassend dat Basel het ook niet haalt, dat is toch al jaren een vaste waarde in de Champions League.
Ik dacht ook dat Basel al jarenlang meedeed, heb net even opgezocht, ze hebben de laatste jaren toch niet altijd meegedaan. In het seizoen 09/10 en 12/13 ontbraken ze op het kampioenenbal.

Nog steeds een goede score natuurlijk, maar niet de vaste waarde die ik dacht dat ze waren.
 

Batigoal

Well-known member
Leuke wedstrijden hoor! Gelukkig is Valencia door, mooie club is dat. Vijf Spaanse clubs is wel een beetje veel van het goede, maar dat nadeel zullen we vaker zien de komende jaren nu de winnaar van de Europa League zich ook kwalificeert voor de Champions League.

Malm? heeft het knap gedaan om Celtic alsnog uit te schakelen, maar dat is dan ook zo'n beetje de enige Scandinavische ploeg die op Europees niveau iets heeft te zoeken. En dan blazen we allemaal een paar weken geleden nog de loftrompet voor Robert Beric als topspits, mist hij zo'n 200% kans tegen Shakhtar waardoor Rapid het niet redt.

Ik moet ook zeggen dat het programma van SBS6 me eigenlijk wel bevalt. Dat publiek en de reclames zijn irritant, maar verder hangt er een relaxte sfeer en Ronald de Boer en Ruud Gullit als analisten hebben veel meer te zeggen dat de eeuwig zwijgende Van Marwijk of schreeuwerd Mulder. Ik moet zeggen dat ik de NOS nog geen enkele keer heb gemist.
 

Hankie

Well-known member
Ik moet ook zeggen dat het programma van SBS6 me eigenlijk wel bevalt. Dat publiek en de reclames zijn irritant, maar verder hangt er een relaxte sfeer en Ronald de Boer en Ruud Gullit als analisten hebben veel meer te zeggen dat de eeuwig zwijgende Van Marwijk of schreeuwerd Mulder. Ik moet zeggen dat ik de NOS nog geen enkele keer heb gemist.

De reclames had je ook bij de NOS. Maar het bevalt mij zeer goed!
 

Max

Administrator
Forumleiding
De reclames had je ook bij de NOS. Maar het bevalt mij zeer goed!

Daarom. Ik heb niet de indruk dat het pauze praatje bij SBS veel korter is en de reclames veel irritanter dan bij de NOS. Verder vind ik Ronald de Boer en Gullit ook prettigere analisten dan Van Marwijk en Mulder.
 

JMD

Well-known member
Een zeer fraaie assist van Memphis stelt Rooney in staat te scoren, 0-1 voor Manchester in Brugge derhalve
 

Kielse Rat

Well-known member
Club Brugge komt weer net als in de heenwedstrijd dat tikkeltje individuele klasse om United te doen zweten. Dat is geen schande natuurlijk, maar mits iets kordater verdedigen en die laatste kans wel goed uitspelen en je staat 1-0 voor in plaats van 0-1 achter. Dat is een wereld van verschil.
 

Janssen

Well-known member
Is dat nou die De Vrij die zo heerst in de Serie A? Valt allemaal wel heel erg mee volgens mij.
 
Bovenaan