Champions League 2015-2016

inhethoekje

Active member
Leuk voor Vormer om dit mee te maken, dit gunde ik die jongen, nooit zeiken in de media dat hij niet speelde bij ons en als er een beroep om hem werd gedaan deed hij zijn stinkende best.
 

inhethoekje

Active member
Het word nu de 4de keer dat Terry word afgeschreven. Die is al drie keer weer terug gekomen.

O, van mij mag het , heb niks tegen die jongen maar ik vrees nu toch wel dat zijn tijd is aangebroken om iets vaker dan normaal (nooit) ernaast te staan of gewisseld te worden.
 

inhethoekje

Active member
Heel knap van Terry, maar jij weet ook wel dat hij alleen in het systeem van Chelsea overeind bleef. Als ze tien meter vooruit gaan spelen, is hij nergens meer.


Het heeft 12 jaar geduurd op 2 forums maar eindelijk kan ik me vinden in een post van je.
 

inhethoekje

Active member
Ik ga hem onmiddellijk verwijderen.

Na 12 jaar snap je nog steeds niet dat als iemand je post heeft geqouted je kan verwijderen wat je wilt maar dat dat weinig nut heeft.

Ga eens op computerles, het is 2015!

(of geef je op voor "We zijn er bijna'')
 

gevegt

Well-known member
Na 12 jaar snap je nog steeds niet dat als iemand je post heeft geqouted je kan verwijderen wat je wilt maar dat dat weinig nut heeft.

Ga eens op computerles, het is 2015!

(of geef je op voor "We zijn er bijna'')

Krijg toch lekker de paardehik.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gevegt, dat was terecht gevlagd hoor, bij die goal van Leverkusen.

Knappe prestatie van Depay, maar United moet snel een spits halen, dan kan Rooney gewoon een linie terug. Blind ook weer prima hoorde ik?
 

Eef de Kip

Well-known member
Gevegt, dat was terecht gevlagd hoor, bij die goal van Leverkusen.

Knappe prestatie van Depay, maar United moet snel een spits halen, dan kan Rooney gewoon een linie terug. Blind ook weer prima hoorde ik?

Deed het weer niet slecht hoor, net als de vorige 2 wedstrijden speelde hij een goede pot. Ik had niet gedacht dat hij nog een stap kon maken. Alleen verdedigend is het af en toe een tikje broos.
 
Bovenaan