Cambuur nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Ryan van de Pavert word voor 1 seizoen gehuurd van Ajax, zonder optie tot koop. Aparte transfer
Cambhuur Leeuwarden.

Het geld is er gewoon niet Bernardo. Zal nog lastig genoeg worden om een volwaardige selectie samen te stellen.

Bernardo

Well-known member
Cambhuur Leeuwarden.

Het geld is er gewoon niet Bernardo. Zal nog lastig genoeg worden om een volwaardige selectie samen te stellen.
Slaat ook nergens op natuurlijk, is pas de eerste huur speler.

Verder zijn er van de andere 4 versterkingen, 3 gekocht en eentje transfervrij. Dus blijkbaar is er wel wat budget, spelers budget is 6+ miljoen, hoogste wat we ooit gehad hebben.

Bernardo

Well-known member
Toni Jonker gaat voetballen bij Noordbergum en word daar ook jeugdtrainer.

Had wel verwacht dat hij nog een stap zou maken in de KKD, jammer.

Bernardo

Well-known member
Op de dag van de promotie o van Cambuur naar de Eredivisie heeft men Sjöstrand verkocht voor meer dan 2(!) miljoen verkocht aan Malmö. Trasnferrecord voor Cambuur
Afgelopen weekend bij Malmö met een competitie wedstrijd een kruisbandblessure opgelopen. Ongelofelijk sneu.

Bernardo

Well-known member
Na 52 jaren trouwe dienst (waarvan 41 jaar in zijn huidige rol) gaat er dit seizoen een einde komen aan het tijdperk van Rein de Vries als stadionspeaker van SC Cambuur. Het Erelid van onze club neemt de eerste thuiswedstrijden in de Eredivisie nog wel voor zijn rekening, maar zal daarna het stokje overdragen aan zijn opvolger.

De Stem van Cambuur blijft uiteraard nauw betrokken bij de club en een vast gezicht bij de thuiswedstrijden in het Kooi Stadion. Tot de eerste interlandperiode blijft hij zijn taken als omroeper vervullen om toe te werken naar een passend afscheid op zondag 13 september bijde thuiswedstrijd tegen N.E.C. Nijmegen.

Pieros

Well-known member
Hoe mooi dat hij het zo lang heeft mogen/kunnen doen. Ondanks dat het een kleine rol lijkt, merk ik bij NEC hoe belangrijk het eigenlijk is. Daar is het ook al heel lang Gerry, maar is er een keer een invaller dan mis je meteen iets.

Bernardo

Well-known member
In al die jaren dat ik bij Cambuur kom sinds 1998, heeft hij volgens mij nooit een wedstrijd gemist. Dus zal zeker wennen worden.

Ik hoop dat Geert v Tuinen het wil gaan doen, al zal die met al zijn vakanties daar wel niet aan toe komen. 😂

Bernardo

Well-known member
Cambuur en Rayo Vallecano waren in gesprek over een transfer van Baouf, clubs zijn er niet uitgekomen. Baouf blijft dus vooralsnog bij Cambuur.

Joost

Well-known member
Na 52 jaren trouwe dienst (waarvan 41 jaar in zijn huidige rol) gaat er dit seizoen een einde komen aan het tijdperk van Rein de Vries als stadionspeaker van SC Cambuur. Het Erelid van onze club neemt de eerste thuiswedstrijden in de Eredivisie nog wel voor zijn rekening, maar zal daarna het stokje overdragen aan zijn opvolger.

De Stem van Cambuur blijft uiteraard nauw betrokken bij de club en een vast gezicht bij de thuiswedstrijden in het Kooi Stadion. Tot de eerste interlandperiode blijft hij zijn taken als omroeper vervullen om toe te werken naar een passend afscheid op zondag 13 september bijde thuiswedstrijd tegen N.E.C. Nijmegen.
Mooi is dat inderdaad. Bij Roda hadden we Hein Krewinkel die het heel lang deed tot de verhuizing naar het PLS. Die kwam nooit door al die buitenlandse namen heen. Tchoutang was echt zijn waterloo. Daarna kregen we 25 jaar Wim Frijns en sinds vorig jaar een nieuw iemand.

Ik vind het wel mooi als zo iemand heel lang blijft, die geeft een club toch een gezicht. Bij Alemannia doet Robert Moonen het al sinds januari 1973 en die heeft nog nooit een thuiswedstrijd gemist.

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi is dat inderdaad. Bij Roda hadden we Hein Krewinkel die het heel lang deed tot de verhuizing naar het PLS. Die kwam nooit door al die buitenlandse namen heen. Tchoutang was echt zijn waterloo. Daarna kregen we 25 jaar Wim Frijns en sinds vorig jaar een nieuw iemand.

Ik vind het wel mooi als zo iemand heel lang blijft, die geeft een club toch een gezicht. Bij Alemannia doet Robert Moonen het al sinds januari 1973 en die heeft nog nooit een thuiswedstrijd gemist.
Wim Frijns, waar ken ik die naam van.

Bovenaan