Is gewoon (nog) geen hoofdtrainer, maar kan volgens mij wel een prima assistent zijn. Volgens mij waren ze bij Cambuur en Feyenoord heel tevreden over hem.Dennis van der Ree
Lastig, weet niet wat er allemaal vrij is. Maar in de winterstop wou ik Grim, wmb mag hij het doen. Ook niet altijd overal even goed gegaan met hem (Willem II), maar heeft wel een duidelijke visie over het spel en speelt over het algemeen om het publiek te vermaken.Maar wie zou jij nou graag zien als nieuwe Cambuur trainer?
Je hebt helemaal gelijk gekregen.Denk dat Ultee totaal niet in Leeuwarden past. Binnen de kortste keren vinden ze het daar een wijsneus.
Ja, ze hebben nog overwogen om wel tijdens het aankomende seizoen over te gaan. Maar ze willen het ook op een goede en mooie maniet afsluiten aan het Cambuurplein. Dus nog 1 vol seizoen in het huidige stadion.Dus volgend seizoen laatste wedstrijden aan het Cambuurplein?
Toch niet, bouw loopt vertraging op.Dus volgend seizoen laatste wedstrijden aan het Cambuurplein?
Toch niet, bouw loopt vertraging op.
Nieuw Cambuurstadion: het kost meer en is later klaar dan gepland
Het nieuwe Cambuurstadion wordt niet eerder in gebruik genomen dan bij de start van het seizoen 24/25. En de kosten zijn hoger dan verwacht.lc.nl