Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Opvallende punten:
- Contract voor ??n jaar zonder optie.
- Cambuur heeft met drie trainers concreet gesproken (verder uiteraard geen namen genoemd).
- Dijkhuizen had zelf ook meerdere opties.
- Dijkhuizen wil de lijn van Slot en Hulshoff voortzetten. Van den Belt geeft dit ook aan. De selectie wordt hier ook op samengesteld. Dijkhuizen heeft hierover ook uitgebreid met Sipke gesproken.
- Dijkhuizen past volgens Van den Belt in het profiel van een trainer met een 'jonge' visie (ook werken met data, etc.).
- Dijkhuizen is 'intens gelukkig' met deze kans.
 

Bernardo

Well-known member
Henk Jan Dijks (DF)‏ @Dijksfotografie 2 min.2 minuten geleden
Meer
SC Cambuur wint in Het Abe Lenstra Stadion in een geheim oefenduel met 0-1 ( Ricardo Kip) van SC Heerenveen #heecam
 

Abubakari

Well-known member
Henk Jan Dijks (DF)‏ @Dijksfotografie 2 min.2 minuten geleden
Meer
SC Cambuur wint in Het Abe Lenstra Stadion in een geheim oefenduel met 0-1 ( Ricardo Kip) van SC Heerenveen #heecam

Waar blijft Satyr? Waar is PES5? :jerry:

DIJKHUIZEN SUPERSPITS!
 

Bernardo

Well-known member
Haha was volgens mij gewoon Jong Cambuur tegen jong Heerenveen. Bij Cambuur deden paar van het eerste mee.
 

Abubakari

Well-known member
Krijgen ze in Leeuwarden ook geld toe om naar die puinzooi te kijken elk jaar?

:eek:

Het huidige tiki taka voetbal waar ze in Groningen al jaren naar smachten of het spektakelvoetbal van de eerste twee seizoenen na de terugkeer, daar wordt grif voor betaald. Zie ook de weinige lege plekken in Leeuwarden versus de halfvolle tribunes bij Groningen.

Maar ik heb dus een gevoelige plek geraakt? Sorry.
 

erka

Well-known member
:eek:

Het huidige tiki taka voetbal waar ze in Groningen al jaren naar smachten of het spektakelvoetbal van de eerste twee seizoenen na de terugkeer, daar wordt grif voor betaald. Zie ook de weinige lege plekken in Leeuwarden versus de halfvolle tribunes bij Groningen.

Maar ik heb dus een gevoelige plek geraakt? Sorry.

Haha, nee hoor, maar ik vond het zonde om het andere topic mee te verknoeien dus dit leek me een logischer plek.

Verder kopen wij gewoon elk jaar de beste spelers van Cambuur voor veel te veel geld. Dus we zijn heel aardig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah, Jong Heerenveen kan dus volgend jaar prima mee in de JL. Goed om te zien dat een team dat bestond uit veelal A-junioren toch goed partij biedt aan Cambuur met diverse spelers uit de A-selectie.
 

Abubakari

Well-known member
Ah, Jong Heerenveen kan dus volgend jaar prima mee in de JL. Goed om te zien dat een team dat bestond uit veelal A-junioren toch goed partij biedt aan Cambuur met diverse spelers uit de A-selectie.

Ik denk dat Jong Heerenveen bestaande uit veelal A Junioren op dit moment ook gewoon veel beter is dan Heerenveen 1. Degradatiekandidaat op basis van de resultaten van 2017 toch?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan nog de PO halen. Triest eigenlijk.

Dijkhuizen is de nieuwe trainer. Ik las zijn interview en hij heeft goed naar de stukjes van Henk de Jong geluisterd zie ik. Vuistdiep erin bij de supporters, dat werkt altijd in Leeuwarden.
 

hipp00

New member
Dijkhuizen is de nieuwe trainer. Ik las zijn interview en hij heeft goed naar de stukjes van Henk de Jong geluisterd zie ik. Vuistdiep erin bij de supporters, dat werkt altijd in Leeuwarden.

Bij welke club niet?

Hij gaf in BN de Stem al aan dat hij bij NAC heel veel geleerd heeft:

"Hoe dan ook, Dijkhuizen heeft na NAC met Cambuur weer een intense volksclub te pakken waar de emoties in een razend tempo kunnen oplopen. De ervaringen in Breda komen daarbij goed van pas. ,,Want de bagage van veertien maanden NAC leer je nooit op een cursus. Die neemt niemand mij meer af."

In ??n van zijn eerste interviews na zijn aanstelling bij NAC zei hij dat er minder bier gedronken moest worden... Dan begin je wel met een achterstand in Breda...
Beter vuistdiep erin. Dat heeft hij alvast geleerd.
Maar in dit geval geloof ik dat hij het oprecht meent. Hij heeft bij Cambuur toch zijn beste periode als speler gehad. Hetzelfde als dat Stijn Vreven al heeft aangegeven dat trainer van FC Utrecht worden zijn droom is.
Ik ben blij voor Marinus dat hij weer een club gevonden heeft en gun hem het beste. De omstandigheden bij NAC waren verre van optimaal en hij heeft toch het lef gehad om er in te stappen, zo vlak na zijn ontslag bij Brentford.
 

Abubakari

Well-known member
En dan nog de PO halen. Triest eigenlijk.

Dijkhuizen is de nieuwe trainer. Ik las zijn interview en hij heeft goed naar de stukjes van Henk de Jong geluisterd zie ik. Vuistdiep erin bij de supporters, dat werkt altijd in Leeuwarden.
Want dat hij echt een heel mooie tijd bij Cambuur heeft gehad dat bestaat voor jou niet?
 
Bovenaan