Cambuur nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind juist dat T?r?c behoorlijk tegenviel afgelopen seizoen.
 

Bernardo

Well-known member
Het begint er in ieder geval al mooi op te lijken:

Nienhuis, NIEUW, Reijnen, Heerings, Vytas, Overgoor, vd Streek, NIEUW, Narsingh, Ogbeche, NIEUW.


Zeinstra, Barto, Bakker, Rosheuvel, Pereira, Mac-intosch, Schootstra, Steblecki. Nog een speler of 7 er bij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nienhuis vind ik een erg matige keeper. Na de degradatie van Ten Rouwelaar en Van 't Hart misschien wel de slechtste doelman van de eredivisie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er staat toch wel een redelijke basis zo. Overgoor heeft bij de Eagles in al die jaren maar ??n goal gemaakt las ik net, tegen Ajax dit jaar. Is niet heel veel.
 

Bernardo

Well-known member
Er staat toch wel een redelijke basis zo. Overgoor heeft bij de Eagles in al die jaren maar ??n goal gemaakt las ik net, tegen Ajax dit jaar. Is niet heel veel.

Makrini maakte gemiddeld ook maar 1 goal per seizoen. Ken eigenlijk geen 1 verdedigende middenvelder die veel scoort.
 

Eresd?g?

Banned
Voor de winterstop ja, toen had ie nog een meer aanvallende rol.

Hij werd hele seizoen al op positie tussen verdediging en middenveld gezet. Dus wat jij zegt is onzin. En doelpunten uit vrije trappen en penalty's zijn toch ook geldig? Of heb ik 't mis?
 

Bernardo

Well-known member
Hij werd hele seizoen al op positie tussen verdediging en middenveld gezet. Dus wat jij zegt is onzin. En doelpunten uit vrije trappen en penalty's zijn toch ook geldig? Of heb ik 't mis?

Zeker weten, maar vind de vergelijking dan totaal anders.
 

Fabian

Active member
Makrini maakte gemiddeld ook maar 1 goal per seizoen. Ken eigenlijk geen 1 verdedigende middenvelder die veel scoort.

Is wel een vereiste tegenwoordig zeker als je Clasie heet. Ik hoor niets anders meer namelijk. Iedereen praat elkaar maar na.

Ach, de Iniesta's, Xavi's en Guardado's scoren ook niet. Overtrokken voor die positie.

Overgoor lijkt me een prima speler voor Cambuur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is wel een vereiste tegenwoordig zeker als je Clasie heet. Ik hoor niets anders meer namelijk. Iedereen praat elkaar maar na.

Ach, de Iniesta's, Xavi's en Guardado's scoren ook niet. Overtrokken voor die positie.

Overgoor lijkt me een prima speler voor Cambuur.

Ik verbaas mij er ook over wat betreft Clasie. Het is alleen handig als er wel een middenveld staat die in haar totaliteit voldoende goals maakt.
 

Fabian

Active member
Ik verbaas mij er ook over wat betreft Clasie. Het is alleen handig als er wel een middenveld staat die in haar totaliteit voldoende goals maakt.

Natuurlijk. Als je allemaal middenvelders hebt die niet scoren wordt het een verhaal. Dat is wat er nu ook bij ons gebeurt. En dan is het bij Clasie opeens ook belangrijk.
 
Bovenaan