Cambuur nieuws topic

Abubakari

Well-known member
Sja, dat is een gave. Net zoals jij al denkt te weten dat Cambuur sterker is dan Telstar terwijl volgend seizoen nog niet eens begonnen is.
Sterker heb ik nergens beweerd. Slechts dat Cambuur verder is dan Telstar vorig seizoen was toen ze promoveerden.
De gave van begrijpend lezen heb je dus ook al niet.

Bernardo

Well-known member
Ik vind dat hij niet het optimale uit zijn talent haalt op die manier, maar uiteraard moet hij dat zelf weten.
Mwa dat weet ik niet, denk dat hij er best wel veel uit gehaald heeft helemaal sinds hij bij Cambuur in de as is komen te voetballen als buitenspeler was hij wel heel beperkt.. Voetballend niet de beste, maar volop in de strijd en doet veel op doorzettingsvermogen en nooit opgeven op elke bal lopen. Tegenwoordig ook niet veel domme kaarten meer pakken, dus is ook stuk volwassener geworden.

• Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
Mwa dat weet ik niet, denk dat hij er best wel veel uit gehaald heeft helemaal sinds hij bij Cambuur in de as is komen te voetballen als buitenspeler was hij wel heel beperkt.. Voetballend niet de beste, maar volop in de strijd en doet veel op doorzettingsvermogen en nooit opgeven op elke bal lopen. Tegenwoordig ook niet veel domme kaarten meer pakken, dus is ook stuk volwassener geworden.

Kijk, gewoon argumenten. Hij heeft zich zeker ontwikkeld maar ik denk gewoon dat er nog veel meer inzit. Hopelijk komt er een mooie club en raakt hij niet op een zijspoor. Daar is hij met 25 jaar nog veel te jong voor.

Bovenaan