Cambuur nieuws topic

Bernardo

Well-known member
Zoals ik al zei, Keizer is het geworden. Geruchten gingen gister eind van de middag al na televisie optreden van de Graaf bij Omrop Fryslan.
 

Bernardo

Well-known member
Beter lezen keff.


Kortom liever Booy dan Been of Maaskant. En niet "Booy de beste keus".

Booy hoeft zich na zijn optreden gisteren bij FOX nooit meer te melden voor een vacature bij Cambuur. Wat een dwaas is dat joh. Staat er alleen maar voor zichzelf.
 

Abubakari

Well-known member
Booy hoeft zich na zijn optreden gisteren bij FOX nooit meer te melden voor een vacature bij Cambuur. Wat een dwaas is dat joh. Staat er alleen maar voor zichzelf.

Wattan jong? (Fox voorlopig even afgeschaft wegens gratis periode voorbij en toch weinig tijd om voetbal te kijken).
 

Bernardo

Well-known member
http://www.foxsports.nl/video/booy-cambuur-een-zinkend-schip-kapitein-springt-eruit/

Dit interview, vind het gewoon belachelijk hoe hij zich uit laat over een collega. Het is toch vrij logisch dat Henk niet opstapte in de winter, we wonnen ten slotte de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop en leken de stijgende lijn te pakken te hebben. Die man staat er alleen maar voor zichzelf, brrrrr. Kippenvel krijg ik er van. Maar goed dat hij het niet is geworden.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hmm, hij heeft natuurlijk wel een punt, al is dat voor een Cambuurfan een heikel punt.
 

Bernardo

Well-known member
Je wint de laatste 2 wedstrijden voor de winterstop, waarom zou je dan in godsnaam opstappen?

Daarnaast vind ik het het ook gewoon niet slim, om wanneer je in beeld bent, daar dan als analist te gaan staan. Je kan het toch nooit goed doen. Maar goed, achteraf is hij toch nooit serieus in beeld geweest, maar goed. Meesten hadden hem nou al uitgekotst.

Laat maar lekker naar Heerenveen, met zijn open sollicitatie paar weken terug.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij heeft gelijk over de acteur Henk de Jong. Is ook niet erg dat Henk dat doet, maar Foeke zegt wat waarschijnlijk een hoop mensen buiten Leeuwarden denken.
 

Bernardo

Well-known member
Aha! Hebben we het woord acteur weer! Als iemand zo goed kan acteren had Henkie nou in Hollywood gestaan.
 

Bernardo

Well-known member
Goed en slechts nieuws met betrekking tot het stadion. De businesscase is rond en financieel onderbouwt. Slechte nieuws: gemeente komt steeds met nieuwe voorwaarden. De raad is verdeelt en er spelen andere belangen, waardoor soms echt wordt tegen gewerkt vanuit de gemeente!


Schijnt waar te zijn dit verhaal. Verbaasd me ook niks. Klote gemeente. Benieuwd wanneer Cambuur naar buiten komt.
 

Bernardo

Well-known member
De gemeente hoeft er helemaal geen geld in te stoppen. Dat vraagt Cambuur niet eens. Lekker dom schreeuwen kan iedereen.
 
Bovenaan