Buitenlandse politiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Goed bezig. Nog een incentive om de EU op te blazen. Niet dat ik daar nou voorstander van ben.
 

de waan

Well-known member
Dat het door het parlement moet wil toch niet zeggen dat het niet door gaat? Het zal hooguit wat meer vertraging oplopen.
 

gevegt

Well-known member
De president van Mexico zegt een uitnodiging af van de president van Amerika.
Is dit al vaker gebeurd door een westerse staat?
 

De Wolf

Well-known member
Kom je uit Irak, Iran, Syri?, Somali?, Libi?, Sudan of Jemen dan kom je de VS niet meer in. Tenzij je een geldig visum hebt want dan heeft de rechter bepaald.

Overigens de aanslagplegers komen meestal uit andere landen.
 

zwammy

Well-known member
Binnen 2 weken al 4 verkiezingsbeloftes nagekomen. Dat is toch iets vreemds. Meestal begint rond deze tijd het terugkrabbelen.
 

zwammy

Well-known member
Weet ik het, woon daar niet. Volgens mij ging hij de Mexicanen laten betalen wat 160 andere landen ook al moesten doen. En ik ben nog steeds geen fan van hem en denk ook dat hij doorslaat. Ik zeg alleen dat hij zijn beloftes nakomt dus dat zijn kiezers waarschijnlijk blij met hem zijn. Maar vooruit. FUCK TRUMP
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee joh, al ben je z'n grootste fan, moet je lekker zelf weten. Ik geef alleen maar aan dat hij - net als elke nieuwe premier/president - ook gewoon een hoop lult.
 

zwammy

Well-known member
Je hebt een verschil tussen een hoop lullen en toch wel zaken gelijk aanpakken. Als hij 50% uitvoert van wat hij zegt heeft hij al meer bereikt als de meeste. Al zijn het een hoop belachelijke zaken maar in zo'n achterlijk land kan natuurlijk alles.
 

Ska P 187

Well-known member
Binnen 2 weken al 4 verkiezingsbeloftes nagekomen. Dat is toch iets vreemds. Meestal begint rond deze tijd het terugkrabbelen.

Saudi Arabie, Turkije en Egypte zitten er alleen niet tussen. Ik dacht dat met name de eerste en de laatste een behoorlijke rol in Islamitisch terrorisme spelen.
 

zwammy

Well-known member
Wilde hij volgens mij ook nog meenemen later. Iemand ook de state of the Union van Clinton 1995 gezien toevallig? Zei krek hetzelfde als Trump.
 

Ivanhoe

Active member
Saudi Arabie, Turkije en Egypte zitten er alleen niet tussen. Ik dacht dat met name de eerste en de laatste een behoorlijke rol in Islamitisch terrorisme spelen.
In de 7 landen die Trump heeft uitgesloten heeft hij geen zakelijke belangen. In de door jou genoemde landen wel.
 

JMD

Well-known member
Wilde hij volgens mij ook nog meenemen later. Iemand ook de state of the Union van Clinton 1995 gezien toevallig? Zei krek hetzelfde als Trump.

Jep. Kwam hem ook tegen. Maar goed, die deugde dus gaan we daar niet over klagen. ;)
 

Ivanhoe

Active member
Jep. Kwam hem ook tegen. Maar goed, die deugde dus gaan we daar niet over klagen. ;)
Jullie struinen op de verkeerde websites. Heb het ook maar even opgezocht, maar dat ging over illegale immigranten en niet over het bouwen van een muur of het sluiten van je grenzen voor mensen uit een selectief aantal landen. Trump tapt toch echt uit een heel ander vaatje. Voor de volledigheid hier is de link: https://youtu.be/m3yesvvYEvs
 

JMD

Well-known member
Obama heeft toch als president de meeste illegalen retour gestuurd?
Geen idee of dat zo is, maar feit is natuurlijk wel dat er deze tijd ook meer illegalen zijn dan pakweg 20 jaar terug ofzo. Dus vergelijken met eerdere presidenten is ook niet helemaal eerlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan