ALenstra
Well-known member
En ook nog de steun van Poetin, dat gaat dus goed komen!Loekasjenko heeft verdiend de verkiezingen gewonnen in Wit-Rusland.
79% volgens de exit polls.
Dat (huis)vrouwtje heeft slechts 7% gehaald. Terug naar het aanrecht!
En ook nog de steun van Poetin, dat gaat dus goed komen!Loekasjenko heeft verdiend de verkiezingen gewonnen in Wit-Rusland.
79% volgens de exit polls.
Dat (huis)vrouwtje heeft slechts 7% gehaald. Terug naar het aanrecht!
Kim Jong Un zou in coma liggen volgens de New York Post.
Zijn zus heeft het nu voor het zeggen.En zal wonderbaarlijk genezen.
De grootste rioolkrant van de USA, niet te verwarren met de Washington Post.New York Post.
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ongelijk hebben.De grootste rioolkrant van de USA, niet te verwarren met de Washington Post.
Zijn zus heeft het nu voor het zeggen.
Een lief meisje lijkt me dat.
Ach zelfs Majoor Boszhard zoop gevegt er uit.Het lijkt altijd heel lief, maar Koreaanse dames kunnen ook behoorlijk wat temperament hebben. Daarnaast hebben ze een zuipcultuur, dus waarschijnlijk zuipt ze gevegt er wel uit.
Ach zelfs Majoor Boszhard zoop gevegt er uit.
Bij noordkoreaanse dames moet ik altijd denken aan die noordkoreaanse nieuwslezeres...Het lijkt altijd heel lief, maar Koreaanse dames kunnen ook behoorlijk wat temperament hebben.
Ik moet dan altijd denken aan die vrouwen die tijdens een parade de Helmars lopen.Bij noordkoreaanse dames moet ik altijd denken aan die noordkoreaanse nieuwslezeres...![]()
Lijkt mij ook. Berlijn heeft in het verleden wel sterkere staaltje op het chemie niveau laten zien.Dat klinkt zeer logisch.
Hup, BSG Chemie Leipzig!Lijkt mij ook. Berlijn heeft in het verleden wel sterkere staaltje op het chemie niveau laten zien.