Het gebeurde bij mij ook al, kwam ook op mijn tijdlijn... Iemand retweette het. Ik had het artikel ook geopend... Blijkbaar volgen wij dezelfde persoon en heeft diegene ook niet naar de datum gekeken.Gvd ………………...
Hoe komt dat artikel dan in mijn timeline terecht.
Je hebt werkelijk geen idee?Gvd ………………...
Hoe komt dat artikel dan in mijn timeline terecht.
Zou ik dat anders die tekst er neer zetten?Je hebt werkelijk geen idee?
Wetende dat er een karrevracht aan idioten op Twitter zit en er ontzettend veel onzin wordt verkondigd, zou het je toch niet moeten verbazen.Zou ik dat anders die tekst er neer zetten?
Het gebeurde bij mij ook al, kwam ook op mijn tijdlijn... Iemand retweette het. Ik had het artikel ook geopend... Blijkbaar volgen wij dezelfde persoon en heeft diegene ook niet naar de datum gekeken.
Overigens denk ik dat er vergeleken met 2013 niet veel veranderd is...
Dat vind ik sowieso de doodsteek voor dit forum (en het leven in het algemeen). Al die mensen die maar relativeren, vreselijk.plus er staat ook bij dat je liever niet moet relativeren, is niet goed.
Bron?Italie gaat de belasting verlagen. ...
Mee eens!Dat vind ik sowieso de doodsteek voor dit forum (en het leven in het algemeen). Al die mensen die maar relativeren, vreselijk.
Zal wel weer verkeerd in zijn tijdlijn staan.Bron?
Loekasjenko heeft verdiend de verkiezingen gewonnen in Wit-Rusland.
79% volgens de exit polls.
Dat (huis)vrouwtje heeft slechts 7% gehaald. Terug naar het aanrecht!
Oeps...Dat is inderdaad bananenpubliek waardige politiek maar om het nu in het buitenland topic te zetten.