Buitenlandse politiek

JMD

Well-known member
Gvd ………………...

Hoe komt dat artikel dan in mijn timeline terecht.
Het gebeurde bij mij ook al, kwam ook op mijn tijdlijn... Iemand retweette het. Ik had het artikel ook geopend... Blijkbaar volgen wij dezelfde persoon en heeft diegene ook niet naar de datum gekeken. :)


Overigens denk ik dat er vergeleken met 2013 niet veel veranderd is...
 

U.G.

Well-known member
Het gebeurde bij mij ook al, kwam ook op mijn tijdlijn... Iemand retweette het. Ik had het artikel ook geopend... Blijkbaar volgen wij dezelfde persoon en heeft diegene ook niet naar de datum gekeken. :)


Overigens denk ik dat er vergeleken met 2013 niet veel veranderd is...

Dus die miljoen Italianen in Duitsland blijven er zitten vanwege het klimaat ?

Verderop in het artikel kun je al lezen dat het bezit in koopwoningen dit verschil maakt. Dat zou in zo'n verslaggeving eigenlijk de leidraad moeten zijn maar is niet sexy genoeg, plus er staat ook bij dat je liever niet moet relativeren, is niet goed.
 

Ska P 187

Well-known member
Prima manier om de economie op gang te helpen, als de staat de belasting waar ze recht op heeft maar wel int dan zijn ze al een eind op weg.
 

JFK

Well-known member
Loekasjenko heeft verdiend de verkiezingen gewonnen in Wit-Rusland.
79% volgens de exit polls.
Dat (huis)vrouwtje heeft slechts 7% gehaald. Terug naar het aanrecht!
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Er zou vanavond hoofdelijk gestemd worden over een beloning zorgpersoneel. Wat doet de coalitie? Die loopt en masse weg uit de Kamer, laat zich als 'absent' neerzetten, waardoor er nog maar 62 kamerleden over waren en er niet gestemd kon worden, want dan moeten er minimaal 75 mensen aanwezig zijn...
 
Bovenaan