JFK
Well-known member
Woensdag kan ik niet.Woensdag gaat het los met rellen.
Woensdag kan ik niet.Woensdag gaat het los met rellen.
Ik heb ook al afspraken staan, zou het verzet kunnen worden?Woensdag kan ik niet.
Want? Wat is er dan?Woensdag gaat het los met rellen.
Jij hebt geen pb gehad met de uitnodiging?Want? Wat is er dan?
Blijkbaar hebben allerlei actiegroepen dan aangekondigd om te demonstreren en het land plat te gaan leggen. Dus dat zal vast uitmonden in rellen.Want? Wat is er dan?
AhaBlijkbaar hebben allerlei actiegroepen dan aangekondigd om te demonstreren en het land plat te gaan leggen. Dus dat zal vast uitmonden in rellen.
Als Hankie en JFK niet kunnen dan opper ik om vrijdag te gaan. Na 16.00 moet het de meeste wel lukken denk ik.Ik zou evt vanaf een uur of 4 kunnen maar dan wel graag tot uiterlijk half 7 want dan gaan we meestal aan tafel.
Er schijnt een gebouw te staan wat net is gerenoveerd. Die gaat als eerste!Vergeet niet alles in de fik te steken
s.v.p.? Vuile kut fransoos!Laat s.v.p. nog wat staan, ik ga eind september naar Parijs![]()
Kijk!Vergeet niet alles in de fik te steken
Trump gaat dit in 1 dag oplossen.Zo, dus als je tegenstander zich schuilhoudt in een ander land waarmee je niet in oorlog bent, dan bombardeer je gewoon dat andere land ook.
Fuck off Israel. Die zijn echt compleet gek geworden. Tuig van de richel.
Qatar is terecht woest. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat maar ik kan me heel goed voorstellen dat invloedrijke Arabische landen die tot nu toe niet heel anti-Israel waren (zoals Qatar, Jordanie, Egypte ook) nu wel vinden dat er een grens is overschreden.