gevegt
Well-known member
Trump volgt niemand. Hij is de Grootste Leider van de wereld en toept Europa gewoon weg met deze maatregel!Precies. Ook de EU gaf meer dan 2,5 miljard, dus logisch dat Trump de onfeilbare EU volgt...![]()
Trump volgt niemand. Hij is de Grootste Leider van de wereld en toept Europa gewoon weg met deze maatregel!Precies. Ook de EU gaf meer dan 2,5 miljard, dus logisch dat Trump de onfeilbare EU volgt...![]()
Baanbrekende conclusie wel hoor.Ondertussen komt er ook meer naar buiten over Joe Biden.
![]()
Joe Biden was de weg kwijt en herkende zelfs oude vriend George Clooney niet meer, maar Democraten zwegen
Joe Biden had zich nooit opnieuw kandidaat mogen stellen voor het presidentschap. Dat is de conclusie van Original Sin, een spraakmakend boek van CNN-journalist Jake Tapper en Axios-correspondent Alex Thompson. Op basis van ruim tweehonderd gesprekken met Democratische insiders beschrijven zij...www.ad.nl
Vorig jaar rond deze tijd hoonden alle journalisten iedereen weg die ook maar durfden te vragen naar de geestelijke toetsand van Biden. Dat was fake nieuw, propagande, Russische invloed enz...Ondertussen komt er ook meer naar buiten over Joe Biden.
![]()
Joe Biden was de weg kwijt en herkende zelfs oude vriend George Clooney niet meer, maar Democraten zwegen
Joe Biden had zich nooit opnieuw kandidaat mogen stellen voor het presidentschap. Dat is de conclusie van Original Sin, een spraakmakend boek van CNN-journalist Jake Tapper en Axios-correspondent Alex Thompson. Op basis van ruim tweehonderd gesprekken met Democratische insiders beschrijven zij...www.ad.nl
Lijkt mij ook.Eenieder kon gewoon al zien dat Biden ze niet meer allemaal op een rijtje had
Dan lijkt me deze stelling bullshit.Vorig jaar rond deze tijd hoonden alle journalisten iedereen weg die ook maar durfden te vragen naar de geestelijke toetsand van Biden.
Voorbeeldje van dat dat dus niet bullshit is…Lijkt mij ook.
Dan lijkt me deze stelling bullshit.
Eerlijk gezegd kende ik dat niet.Hoe zat het ook alweer met het Madagaskar-plan van Hitler?
Je weet dat FOX zo ongeveer de spreekbuis is van Trump/Republikeinen? Die liepen al over Biden te klagen als hij ipv met zijn rechterbeen voor met zijn linkerbeen voor uit Air Force One kwam (bij wijze van spreken)Ik heb ook even gezocht:
![]()
Mike Johnson: President Biden is 'not mentally fit,' it's 'no laughing matter' | Fox News Video
House Speaker Mike Johnson calls out the president's mental state ahead of the 2024 election on 'Jesse Watters Primetime.'www.foxnews.com
Ik kende het tot een paar jaar terug niet, maar ben in het 'museum' geweest over de Wannseeconferentie (wat gewoon in het 'huis' is waar die conferentie gehouden werd). Daar las ik er over. Echt totaal bezopen dat plan. Net zo bezopen als dat plan van de regering Trump (maar goed, dat zal niet zijn laatste idiote plan zijn)
Ik heb de hoop al opgegeven dat de VS nog lang een democratische rechtstaat blijft zolang de Republikeinen aan de macht zijn.Ik kende het tot een paar jaar terug niet, maar ben in het 'museum' geweest over de Wannseeconferentie (wat gewoon in het 'huis' is waar die conferentie gehouden werd). Daar las ik er over. Echt totaal bezopen dat plan. Net zo bezopen als dat plan van de regering Trump (maar goed, dat zal niet zijn laatste idiote plan zijn)
Je stelling was dus wel degelijk bullshit.Je weet dat FOX zo ongeveer de spreekbuis is van Trump/Republikeinen? Die liepen al over Biden te klagen als hij ipv met zijn rechterbeen voor met zijn linkerbeen voor uit Air Force One kwam (bij wijze van spreken)
Thierry zal wel jaloers zijn.Als je een beetje bijbel vast bent weet je wat de naam Gideon betekent.
![]()
’Israël roept bevolking noorden van Gaza op te evacueren: grootschalige grondoperatie tegen Hamas op komst’
De Israëlische krijgsmacht heeft de Palestijnse bevolking in het noorden van Gaza opgeroepen weg te gaan.www.telegraaf.nl
Ik had idd moeten zeggen dat FOX niet meetelde in wat ik zei ja. Daar heb je gelijk in. Maar ik dacht dat de statuur/positie van FOX algemeen bekend was. Die zouden het nog goedpraten als TRump 1 miljoen migranten laat vermoorden.Je stelling was dus wel degelijk bullshit.
Telt CBC wel mee?Ik had idd moeten zeggen dat FOX niet meetelde in wat ik zei ja. Daar heb je gelijk in. Maar ik dacht dat de statuur/positie van FOX algemeen bekend was. Die zouden het nog goedpraten als TRump 1 miljoen migranten laat vermoorden.