Buitenlandse politiek

zwammy

Well-known member
De NOS is de waarheid in pacht. Alleen niet als het over het verdienen van hun directeur is, dan houden ze wijselijk stil.

Ontopic, goed Bezig Bennie.

Free Palastine from hamas. Moet iedereen het me eens zijn toch.

zwammy

Well-known member
Ja, maar daar hebben ze wel meer voor nodig dan wat schreeuwende hamas fans in Europese en Amerikaanse steden

gevegt

Well-known member
Dus Netanyahu heeft zijn prioriteit verlegt en laat de gijzelaars verrotten om langer aan het bewind te blijven, want stel je voor dat er een overeenkomst komt en hij geen grond meer heeft om door te gaan met de uitroeiing van de Palestijnen.

Ondertussen trekt Trump zijn keutel in en ontslaat zijn vriend Waltz.

JMD

Well-known member
Dus Netanyahu heeft zijn prioriteit verlegt en laat de gijzelaars verrotten om langer aan het bewind te blijven, want stel je voor dat er een overeenkomst komt en hij geen grond meer heeft om door te gaan met de uitroeiing van de Palestijnen.
Vervang 'Palestijnen' door 'Hamas' en ik ben het helemaal met je eens.
Netanyahu is gek, machtsgeil en weet ik wat allemaal, maar ik geloof er niet in dat hij de Palestijnen wil uitroeien.

erka

Well-known member
Ik wel. Ze moeten allemaal dood zodat Israel er nooit meer last van heeft en Gaza en de Westbank kan inpikken. Pure genocide, ik blijf het zeggen.

gevegt

Well-known member
Vervang 'Palestijnen' door 'Hamas' en ik ben het helemaal met je eens.
Netanyahu is gek, machtsgeil en weet ik wat allemaal, maar ik geloof er niet in dat hij de Palestijnen wil uitroeien.
Deze rechtsextremist schuwt nergens voor. Onder zijn regime wordt de rechtsstaat afgebroken, hebben de kolonisten vrij spel gekregen om nog meer land illegaal te bezetten en ongestraft Palestijnen dood te schieten.
Alles om zijn eigen hachje te redden met hulp van zijn makker Trump.

• Leuk
Waarderingen: erka

gevegt

Well-known member
7 oktober 2023 ook zelf uitgelokt?
Natuurlijk niet.
Wel is zo langzamerhand duidelijk dat de beroemde geheime dienst van Israel wat steekjes heeft laten vallen of dat de politieke leiders niet goed geluisterd heeft.
Het is natuurlijk nog veel te vroeg om over een complot te spreken, maar gezien de samenstelling van deze regering zal het mij niets verbazen dat er een oogje is dicht geknepen.

zwammy

Well-known member
Aha een beetje de Joodse 9/11. Alles voor extra land en een reden de arme Gazanen te pakken. Ook acteurs ingehuurd die aan het juichen waren toen ze met de Joden achter de motor de straat door kwamen gereden. Geen Pallywood maar Jodenwood

Bovenaan