zwammy
Well-known member
Dat is vervelend.Kan wel, maar mag niet.
Dat is vervelend.Kan wel, maar mag niet.
Nou ja, eerder ietwat hinderlijk als ik Maasveld zo lees.Dat is vervelend.
Ja, dat zal helpen als Israel het daar voor het zeggen heeft.Even wat druk uitvoeren op Egypte dan.
Nee, dat is antisemitisme.Dan druk op Israël opvoeren.
Deze was idd ook weer briljant, ik denk dat hij de pers de schuld gaat geven.Ja, dat zal helpen als Israel het daar voor het zeggen heeft.
Ondertussen weer een grappige uitspraak van defensieminister Pete Hegseth,
![]()
Weer geblunder Amerikaanse defensieminister Pete Hegseth: verwijt aan Biden blijkt voorstel van Trump
Pete Hegseth werkt zichzelf al langer in de problemenwww.telegraaf.nl
Niet alle kritiek op Israël is antisemitisme.Nee, dat is antisemitisme.
Van Trump wel, want die wil dat alle Palestijnen vertrekken. Alleen willen de buurlanden, net als Israël, ook geen Palestijnenen.Kan wel, maar mag niet.
Hij hep gewoon gelijk ja!!!Trump geeft Biden de schuld van de huidige inflatie en noemt zijn lage populariteit nepnieuws.
Vanzelfsprekend, hij is niet voor niets de beste president die Amerika ooit heeft gehad.!Hij hep gewoon gelijk ja!!!
Ik ben er nog steeds kwaad over de verkiezingsdiefstal in 2020.Vanzelfsprekend, hij is niet voor niets de beste president die Amerika ooit heeft gehad.!
Allemaal door die liegende media!!Ik ben er nog steeds kwaad over de verkiezingsdiefstal in 2020.
en woke hè!Allemaal door die liegende media!!
Minder? Eerder nog meer dan al verwacht was.Ach, hij heeft minder verneukt in de eerste 100 dagen dan dat al de kenners voorspeld hadden dus het valt nog wel mee