Dat komt van de Daily Mail, absolute rioolpers dus dat mag je wel met een flinke zak zout nemen...Jeetje, het gaat wel snel in het buitenland met afbraak rechtsstaat. Weer een minister die het niet eens is met de uitspraak van een Hooggerechtshof. Het is toch wat met Trump...
O nee, het is niet met Trump, het is met Labour in het VK
![]()
Leaked messages show Labour's fury at transgender Supreme Court ruling
The Government claimed to welcome the Supreme Court judgment - but the exchanges reveal the private fury on Sir Keir Starmer 's frontbench, with ministers planning to hold a meeting this week.www.dailymail.co.uk
Blijft toch een lastig iets voor veel politici, van allerlei 'kleuren', dat rechters zaken kunnen beslissen waar ze het niet mee eens zijn.
Oh, dat kan vast wel, ik zeg alleen dat die berichten dan het standpunt zullen tonen van enkele individuen en niet de regering an sich. Ik denk dat diversen binnen Labour juist blij zijn met die uitspraak om die interne discussie in de kiem te smoren, vooral omdat de uitspraak overeenkomt met het beleid wat de regering zelf al aan het voeren was.Jep, ik ken de waarde van de Daily Mail, maar als ze zeggen berichten in bezit te hebben dan geloof ik dat wel. Want als ze dat niet zouden hebben terwijl ze er wel over publiceren kan dat heel makkelijk tot een terechte smaadaanklacht leiden.