Ja, die kiezen vaak pas partij als duidelijk is welke kant het uit gaat.The Sun is wat dat betreft ook echt een meeloper, die stappen heel snel op de winnaarsbus...
Ja, die kiezen vaak pas partij als duidelijk is welke kant het uit gaat.The Sun is wat dat betreft ook echt een meeloper, die stappen heel snel op de winnaarsbus...
Hoyle wordt in de exit polls onder Labour meegeteld omdat dat zijn oorspronkelijke partij was. Dus ik denk dat het dan Corbyn gaat zijn.Ze hebben "others" op 19 (+1). Ik zou vragen "is dat Noord-Ierland + Hoyle?" maar ik zie +1 staan, dus het gaat om een onafhankelijke kandidaat. Dat zou bijvoorbeeld Corbyn kunnen zijn.
Die verschillen in zetels zijn overigens niet gebaseerd op het aantal behaalde zetels in 2019 of het huidige zetelaantal. Dit komt omdat de districten zijn gewijzigd. Ze hebben de zetels toegewezen op basis van hoe het district in 2019 zou hebben gestemd onder de nieuwe grenzen. CUP zou dan 372 hebben gehad ipv 365, LP 201 ipv 203,
Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/2024_United_Kingdom_general_election#Notional_2019_results