gevegt
Well-known member
Dat was niet de reden. Je hebt huiswerk.En een jaar of 10 terug alle blanken verdreven 'want dan zou het beter gaan'...
Dat was niet de reden. Je hebt huiswerk.En een jaar of 10 terug alle blanken verdreven 'want dan zou het beter gaan'...
Dat deed Mugabe om de aandacht af te leiden van zijn bewind. Mugabe gaf toen de schuld aan de blanken, en dat het zonder hen beter zou gaan. Tevens steunden veel blanken de oppositie...Dat was niet de reden. Je hebt huiswerk.
Dat deed Mugabe om de aandacht af te leiden van zijn bewind. Mugabe gaf toen de schuld aan de blanken, en dat het zonder hen beter zou gaan. Tevens steunden veel blanken de oppositie...
Overigens wilde Mugabe de blanken in 2006 weer terughebben. Zonder de blanke boeren kwamen de boerderijen stil te liggen...
https://www.volkskrant.nl/buitenland/regering-mugabe-wil-blanke-boeren-terug~a763833/
Want?Dat jij de Volkskrant aanhaalt vind ik op zich al heel grappig.
Want?
Links.
Mwoah, zo links is de Volkskrant al niet meer hoor.
Dus dan mag ik die niet lezen omdat ik het daar niet altijd mee eens ben?Links.
Mid jaren 90 'verbleekte de kokosmat door de zuurgraad van die krant' (quote Youp van 't Hek)...Mwoah, zo links is de Volkskrant al niet meer hoor.
Mwoah, zo links is de Volkskrant al niet meer hoor.
Hey, je r doet t weer!:duim:
Voor JMD wel.
Ligt eraan wat je perspectief is. Vergeleken met bv NRC en Parool is Volkskrant niet links, maar vergeleken met AD/Telegraaf wel.
De kranten zijn niet mijn perspectief, je posts zijn het wel.
Je bent gewoon ultra populistisch rechts.
Verklaar dan maar eens waarom ik op D66 en de Christen Unie heb gestemd...
De kranten zijn niet mijn perspectief, je posts zijn het wel.
Je bent gewoon ultra populistisch rechts.
Ten opzichte van Leo en jou is iedereen guur rechts.
Omdat je anders geen koffie meer kunt drinken in de lerarenkantine.