gevegt
Well-known member
Je bent hopelijk wel op de hoogte wat het uiteindelijke doel is van China?De VS is ook een dictatuur alleen een stuk onvoorspelbaarder dan China.
Je bent hopelijk wel op de hoogte wat het uiteindelijke doel is van China?De VS is ook een dictatuur alleen een stuk onvoorspelbaarder dan China.
Je bent hopelijk wel op de hoogte wat het uiteindelijke doel is van China?
Niet alleen die delen van de wereld.Groenland veroveren! Venezuela veroveren! Europa kopje kleiner maken!
Iedereen die ook maar iets afwijkt van het officiële standpunt loopt het risico om gearresteerd te worden.Zou de Chinese overheid ook jongetjes van 5 jaar arresteren omdat ze crimineel zijn?
Iedereen die ook maar iets afwijkt van het officiële standpunt loopt het risico om gearresteerd te worden.
Maar even serieus, dat weet jij toch ook wel?
Het verschil is dat de VS, nog steeds, een democratie is en er weer een andere partij aan de macht kan komen.Jawel hoor. Maar de VS gaat China hard achterna hierin.
Precies. Ik verwacht dat de Dems in november bij de Midterms al flink gaan winnen.Het verschil is dat de VS, nog steeds, een democratie is en er weer een andere partij aan de macht kan komen.
En als je in opstand komt tegen de overheid kan je gestraft worden dat je niet kan reizen, surveillancestaat.Iedereen die ook maar iets afwijkt van het officiële standpunt loopt het risico om gearresteerd te worden.
Daar ben ik nog niet zo zeker van gezien de manipulatie die de regering nu probeert uit te voeren.Precies. Ik verwacht dat de Dems in november bij de Midterms al flink gaan winnen.
Of je wordt 'heropgevoed' in kampen, gedeporteerd of je verdwijnt gewoon.En als je in opstand komt tegen de overheid kan je gestraft worden dat je niet kan reizen, surveillancestaat.
De Chinezen zijn wat doortastender.Zou de Chinese overheid ook jongetjes van 5 jaar arresteren omdat ze crimineel zijn?
On verra...Daar ben ik nog niet zo zeker van gezien de manipulatie die de regering nu probeert uit te voeren.
Heb je wel begrepen wat hun reden is, of lul je nu zomaar wat.Als van gl tot extreem rechts er weerstand is zou je je serieus moeten afvragen of het een goed plan is…
Nog even geduld, we stappen binnenkort over naar India.Prima handelspartner.
Nog steeds betrouwbaarder dan onze voormalige bondgenoot, de VS. Al is dat niet moeilijk.Prima handelspartner.
Inderdaad, je weet bij China precies dat eenieder die tegen Xi ingaat dood is en dat er geen vrijheid van meningsuiting enz is, dat Oeigoeren dara in allerlei kampen zitten, dat ze Taiwan claimen, dat ze daarom allerlei militaire oefeningen houden, dat allerlei mensenrechten geschonden worden enz...Nog steeds betrouwbaarder dan onze voormalige bondgenoot, de VS.