De wet is pas in 2016 van kracht gegaan, dus dat het niet eerder is gebeurd zou heel goed kunnen.De rechter mag zelf bepalen wat voor straf hij/zij geeft en kiest er dus voor om le pen uit te sluiten van de verkiezingen, iets wat volgens mij nog niet eerder gebeurd is.
"Heksenjacht" is het woord dar Trump duizenden keren heeft geroepen.De wet is pas in 2016 van kracht gegaan, dus dat het niet eerder is gebeurd zou heel goed kunnen.
Wat mij trouwens opvalt is dat al die ( extreem ) rechtse politici voor keihard straffen zijn, behalve als het ze zelf overkomt. Dan framen ze het stee vast als 'politieke veroordeling.'
En maar theedrinken!Als het aan haar eigen verkiezingsprogramma lag zou ze nooit meer aan de verkiezingen mee mogen doen. Ik neem aan dat haar achterban ontevreden is dat ze effectief niet eens de gevangenis in hoeft, maar slechts huisarrest krijgt. Dat is immers allemaal maar veel te soft.
Niet door Trump, maar onder druk van het congres.Musk wordt er binnenkort door Trump uitgeflikkerd naar het schijnt. Te onvoorspelbaar, zelfs voor de republikeinen![]()
Niet door Trump, maar onder druk van het congres.
Natuurlijk.Jij snapt toch hopelijk ook wel dat Trump de beslissingen neemt?
Daar zijn meerdere rechters op andere dossiers het niet mee eens.Ja. Ze houden zich aan de wet maar niemand gelooft dat, same old same old.
Het lijkt er op dat Trump zich inderdaad nu wel aan de wet gaat houden.Ik heb het over dit artikel, jou verhaal geloof ik gelijk