erka
Well-known member
Je lijkt een beetje op een ander lid. Je geeft geen antwoord op de vraag. Dat siert je niet.
Jawel, het antwoord op je vraag is: er hoeft geen alternatief te zijn want het voegt niks toe.
Je lijkt een beetje op een ander lid. Je geeft geen antwoord op de vraag. Dat siert je niet.
Jawel, het antwoord op je vraag is: er hoeft geen alternatief te zijn want het voegt niks toe.
Wat gebeurt als de VN wordt opgeheven denk je?
Niks.
En dat terwijl wederom nog niet aangetoond is dat Assad inderdaad de dader is van het gifgas.
Mocht hij dat wel zijn dan kan ik het wel eens zijn met de vergeldingsactie trouwens.
Omdat je gifgas nooit ongestraft moet laten gebeuren, denk ik.
Nogmaals, ik twijfel wel aan bewijs. En ben het ook wel eens met de conclusie dat het ze maar weinig interesseert.
Waarom ?
Alsof de Amerikanen een ...wat zeggen ze...rats ass geven om die gifgas-slachtoffers.
Amerikanen zijn gewoon pissed dat de Russen zich zo ineens geworteld hebben in het M-O. Ik geloof best wat die knakker zei gisteren bij Pauw, als ze gaan bombarderen dan bellen ze eerst keurig de Russen en Assad met locatie en tijdstip van het bombardement. De slachtoffers zijn dan een paar arme boeren, net als bij de vorige raket-aanval. Allemaal onzin, iedereen zit fout daar.
Ik begrijp dat de Britse premier Theresa May het kabinet bijeenroept voor een oorlogszitting?
Omdat je gifgas nooit ongestraft moet laten gebeuren, denk ik.
Er is anders wel iets meer bewijs dan toentertijd met die zgn mobiele wapenfabrieken.
Als die mensen gewoon met normale bommen waren vermoord was het prima?
Dat "gifgas" is alleen maar om de emoties van burgers op te wekken. Iedereen die ook maar iets gelooft van dat hele anti-Rusland / al Assad gebeuren is heeft helemaal niks geleerd van de zogenaamde "weapons of mass destruction" in Irak. Het is allemaal zo doorzichtig.
Er is geen enkel bewijs dat al Assad die gifgasaanvallen ingezet heeft en het zou ook behoorlijk onlogisch zijn, de man was de oorlog aan het winnen, waarom zou ie dan enorme risico's nemen door gifgasaanvallen uit te voeren?
Hoe weet jij dat dan dat er geen bewijs is? De Franse president zegt van wel.Er is geen enkel bewijs dat al Assad die gifgasaanvallen ingezet heeft en het zou ook behoorlijk onlogisch zijn, de man was de oorlog aan het winnen, waarom zou ie dan enorme risico's nemen door gifgasaanvallen uit te voeren?
Hoe weet jij dat dan dat er geen bewijs is? De Franse president zegt van wel.