Buitenlandse politiek

JMD

Well-known member
Juichen voor de winst van een openlijke antisemiet. Het is wel eens anders geweest in Europa. Maar de pvv, die zijn pas gevaarlijk
Of partijen die de PVV antisemitisme verwijten (en zelf antisemitisten in hun partij hebben (PvdA/GL (en dan vooral in het GL-deel))) om vervolgens in een volgende interruptie te vragen waarom de PVV altijd Israël steunt...

Timmermans is momenteel niet te benijden.
 

JMD

Well-known member
Ik zag het vanmorgen op het journaal, dat was letterlijk oplezen van de autocue... Emotieloos...

Echt, als de Dems een kans willen maken op een nieuwe termijn in het Witte Huis dan moet Biden zsm vervangen worden. Als Biden voor president gaat wordt TRump de eerste president ooit met 2 niet-opeenvolgende termijnen
 

erka

Well-known member
Dat oplezen doen ze allemaal op dezelfde manier. Obama ook. Plus dit was vanuit zijn rol als president en niet als kandidaat.
 

JMD

Well-known member
Dat oplezen doen ze allemaal op dezelfde manier. Obama ook.
Dat oplezen wel ja. Maar Obama, maar ook Trump, Clinton, of hier in Europa Merkel, Macron, Rutte enz leggen er wel emotie in. Biden is een sprekende etalagepop
 

JMD

Well-known member
Volgend jaar juni organiseert NL (Den Haag) voor het eerst een NAVO-top. Om die reden wordt de Johann de Witlaan in Den Haag (een drukke verkeersader van de stad) 3 maanden afgesloten... :) Men gaat een tijdelijk World Forum bouwen omdat het World Forum te klein is...
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Volgend jaar juni organiseert NL (Den Haag) voor het eerst een NAVO-top. Om die reden wordt de Johann de Witlaan in Den Haag (een drukke verkeersader van de stad) 3 maanden afgesloten... :) Men gaat een tijdelijk World Forum bouwen omdat het World Forum te klein is...
Daar heb ik een paar weken geleden al meerdere keren gereden. En het is echt altijd druk daar. Dat wordt een lekkere chaos.

Ik heb geen problemen met een NAVO top in Nederland, maar zijn er dan geen betere locaties te vinden?
 

JMD

Well-known member
Ze zullen het wel in Den Haag willen houden omdat natuurlijk dé NL politieke stad is... Maar idd, dat wordt echt chaos. Was het een jaar of 10 terug ook al met die nucleaire top, maar dit gaat er nog eens factor 10 overheen, zeker ook gezien de lengte van de afsluiting (toen iets van een week).
 
Bovenaan