Pascallovic
Well-known member
Maar is er een concreet plan over op welke wijze zij op 30 juni de EU willen verlaten?
Maar is er een concreet plan over op welke wijze zij op 30 juni de EU willen verlaten?
De motie is akkoord (420-110). Bercow heeft de amendementen op de motie geweigerd.
Dat zeg ik al sinds de Brexit. Maar al die pro-EU-ers hoopten dat zo verschrikkelijk dat ze de realiteit zijn verloren.Iedereen die van de EU een harde aanpak wil: vergeet het maar.
Dat zeg ik al sinds de Brexit. Maar al die pro-EU-ers hoopten dat zo verschrikkelijk dat ze de realiteit zijn verloren.
Alsof de EU er ook maar iets over te zeggen heeft of die lafaards blijven of niet.
Mooi h??
Ik moet er ook wel om lachen dat leden net doen alsof dat wel zo is, of niet beter weten.
Ik moet er ook wel om lachen dat leden net doen alsof dat wel zo is, of niet beter weten.
Niet over dat ze eruit gaan, wel over de voorwaarden daarn?.
Alsof de EU er ook maar iets over te zeggen heeft of die lafaards blijven of niet.
Als de EU komende week niet akkoord gaat met uitstel van de Brexitdatum dan schoppen ze het VK er dan eigenhandig uit. Dus tuurlijk hebben ze er wel iets over te vertellen.
Hoe dan?
Zoals ik het zeg. De EU moet komende dagen akkoord gaan met uitstel van de Brexit. Als ze niet akkoord gaan verlaat het VK komende vrijdagavond de EU. En aangezien May voor die tijd geen deal heeft gesloten zal dat via een no-deal zijn.
Als de EU komende week niet akkoord gaat met uitstel van de Brexitdatum dan schoppen ze het VK er dan eigenhandig uit. Dus tuurlijk hebben ze er wel iets over te vertellen.
Dat kan de EU helemaal niet bepalen. Bij een no-deal ligt de bal weer bij de lafaards die vanaf het het indienen van het verzoek om de EU te verlaten twee jaar de tijd hebben om dit te doen. Verstrijkt die tijd, blijven ze gewoon lid.