Buitenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ik vind het sowieso een vaag verhaal. Er is (vrijwel) geen beeldmateriaal van die zogenoemde drones, geen getuigen, na een paar dagen werden 2 mensen opgepakt die er niets mee te maken hadden. En er vliegen vaker drones rond vliegvelden en daarbij worden niet complete vliegvelden gesloten.

Jep. En tevens had het leger binnen 1 dag al aangeboden om met apparatuur e.d. langs te komen, dan zou het probleem zo opgelost zijn. Maar het werd het leger pas na een dag of 3-4 toegestaan langs te komen.
 

erka

Well-known member
Dat zou echt briljant zijn, als het politiedrones waren.

Als ik het goed lees ging het trouwens om de 2e keer dat het vliegveld plat ging door drones. Die zouden door de politie zijn ingezet om te zoeken naar de dader.
Eerste keer is nog volstrekt onduidelijk.
 

zwammy

Well-known member
Een dodelijk ongeluk bij de Duitse stad Stolberg vlak voor Kerst, blijkt te zijn veroorzaakt doordat een bestuurder een snelheidscontrole wilde omzeilen.

De 20-jarige man reed op 22 december met hoge snelheid op een weg waar 70 kilometer per uur was toegestaan. Om aan het radarsysteem te ontkomen, reed hij een stukje over op de andere rijstrook, zegt de politie na een onderzoek.

Op die rijbaan kwam een tegenligger aanrijden, die om een botsing te voorkomen uitweek naar links. Op dat moment trok ook de 20-jarige bestuurder de auto weer naar de rechterrijstrook, waardoor de auto's frontaal op elkaar klapten.

De tegemoetkomende auto vloog in brand en de inzittenden, een moeder en twee kinderen van 16 en 17, overleefden het ongeluk niet. In de auto van de snelheidsduivel kwamen twee passagiers om het leven van 21 en 22 jaar oud.

De chauffeur ligt nog zwaargewond in het ziekenhuis.

Bizar, 5 mensen dood en de enige die de dood verdiende leeft nog.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar, 5 mensen dood en de enige die de dood verdiende leeft nog.

Volgens mij lees ik vrijwel altijd dat de idioot in leven is en vaak hooguit een gescheurde teennagel hebben en de onschuldige slachtoffers dood, invalide of zwaargewond zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Zo'n 1000 militairen uit Engeland worden getraind omdat ze ingezet gaan worden aan de grens met Noord-Ierland vanwege verwachte rellen in het geval er volgende week een no-deal Brexit komt, zoals wel de prognose is.

Daarnaast dreigt er voor o.a. kanker- en diabetes1-pati?nten vanaf 1 maart onvoldoende medicatie te zijn. Dat eiland wordt binnen no time een 3e wereldland.
 

Pascallovic

Well-known member
Zijn wij ook binnenkort door die klimaatmaatregelen las ik. Kunnen het VK en Nederland bij elkaar uithuilen.:duim:
 

zwammy

Well-known member
Dat is mooi. Geef ons het gas maar wat Engeland afneemt sturen wij de Amsterdamse BOA's die kant op. Win/win :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja altijd oppassen in China. Dit jaar weer een paar weken braaf in de maat lopen.
 

JMD

Well-known member
Ja altijd oppassen in China. Dit jaar weer een paar weken braaf in de maat lopen.

:duim:

Zat me net van de week af te vragen of je relatie met die Chinese er nog steeds was. Maar dat is dus zo. Zij woont dus inmiddels permanent hier? Of heeft ze nog geen permanente verblijfsvergunning?
 
Bovenaan