Tamelijk bizar inderdaad. Verdachte blijkt een ontslagen werknemer van het station.
Goeie reden om effe een paar mensen dood te schieten. Mijn god zeg.
Tamelijk bizar inderdaad. Verdachte blijkt een ontslagen werknemer van het station.
@Bryce Williams zet de filmpjes waarin hij die lui neerschiet op dit moment op Twitter. Dat is wel tamelijk bizar te noemen.
EDIT: Linkje maar even verwijderd, want dit wordt nu wel schokkend. Excuses, eerste filmpje was nog niet zo.
@Bryce Williams zet de filmpjes waarin hij die lui neerschiet op dit moment op Twitter. Dat is wel tamelijk bizar te noemen.
EDIT: Linkje maar even verwijderd, want dit wordt nu wel schokkend. Excuses, eerste filmpje was nog niet zo.
Heeft die gek het nog gefilmd ook? Dus het geweer in de ene hand en een mobiel in de andere. Gestoord...
Hij is met ze op de foto gegaan vlak voor de aanslag.
Jemig. Die man is zo geestesziek, dat ze zelfs in Amerika dit niet met de doodstraf gaan afdoen denk ik.
Ik dacht ook direct aan zelfmoord. Maar bizar zeg...dat zou je toch niet denken. Overigens....even over Els Borst, gisteren in de media hadden ze t over 41 messteken. Maar toen Mevrouw Borst gevonden werd destijds was niet direct duidelijk of het om een noodlottig ongeval ging of een misdrijf. 41 messteken! Hoezo dan noodlottig ongeval? Hoe?