Bizar Nieuws

Unregistere

Well-known member
https://www.ad.nl/binnenland/politi...geslachtsdeel-laat-zien-in-de-trein~a6a2fafd/

Politie deelt video van jongeman die geslachtsdeel laat zien in de trein

De politie in Amsterdam heeft een opmerkelijk filmpje gedeeld. Een vrouw aan wie een jongen in de trein ongevraagd zijn penis liet zien, kon het stiekem vastleggen op beeld. De politie heeft de beelden onherkenbaar gemaakt en deelt de video met de oproep aan de jongeman om zich te melden; hij wordt verdacht van aanranding en schennispleging.

Een politieagent vertelt hoe het voorval verliep. Het slachtoffer stapte in in Amsterdam Zuid, net als de verdachte. Die ging iets te dichtbij zitten naar haar mening; ze voelde zich ongemakkelijk en negeerde hem. Toen ze zijn kant op keek had de verdachte zijn geslachtsdeel in zijn hand. Uiteindelijk ging hij ergens anders zitten. Later liep ze langs hem en gaf hij haar nog een klap op haar billen. Het voorval gebeurde op zondagochtend 8 december.

Mocht de verdachte zich niet melden, dan gaat de politie de beelden op een herkenbare manier delen. Zo hopen ze de schennispleger te vinden.
 

erka

Well-known member
Verwarde gast, bekende van politie steekt willekeurige 18e jarige jongen in Oss dood.

Ik blijf erbij, heropen gestichten en gekkenhuizen. Nederland heeft er genoeg. Beter voor de samenleving maar zeker ook beter voor de verwarde mensen zelf. Het hele idee dat verwarde mensen in de gewone samenleving moeten leven is een misvatting. Zeker, veel pakken hun kans. Maar er zijn er ook genoeg die te veel prikkels krijgen en echt veel beter af zijn in de bossen.
 

gevegt

Well-known member
Verwarde gast, bekende van politie steekt willekeurige 18e jarige jongen in Oss dood.

Ik blijf erbij, heropen gestichten en gekkenhuizen. Nederland heeft er genoeg. Beter voor de samenleving maar zeker ook beter voor de verwarde mensen zelf. Het hele idee dat verwarde mensen in de gewone samenleving moeten leven is een misvatting. Zeker, veel pakken hun kans. Maar er zijn er ook genoeg die te veel prikkels krijgen en echt veel beter af zijn in de bossen.

Kost te veel geld.
 

JMD

Well-known member
Verwarde gast, bekende van politie steekt willekeurige 18e jarige jongen in Oss dood.

Ik blijf erbij, heropen gestichten en gekkenhuizen. Nederland heeft er genoeg. Beter voor de samenleving maar zeker ook beter voor de verwarde mensen zelf. Het hele idee dat verwarde mensen in de gewone samenleving moeten leven is een misvatting. Zeker, veel pakken hun kans. Maar er zijn er ook genoeg die te veel prikkels krijgen en echt veel beter af zijn in de bossen.

Eens. Hetzelfde zie je overigens met Passend Onderwijs. Ook daar waren velen beter af in die vorm van onderwijs.
 

JMD

Well-known member
Kost ook te veel geld.
Klopt. Maar zo werd dat niet uitgelegd bij de introductie. Het zou beter zijn voor de kinderen, terwijl het hele onderwijs wist wat de echte reden was.

Ik mag toch hopen dat zodra we uit deze crisis zijn dat men weer gaat kijken naar de waarde van mensen ipv de waarde van het geld. Zorg, onderwijs, politie, brandweer e.d..
 

gevegt

Well-known member
Klopt. Maar zo werd dat niet uitgelegd bij de introductie. Het zou beter zijn voor de kinderen, terwijl het hele onderwijs wist wat de echte reden was.

Ik mag toch hopen dat zodra we uit deze crisis zijn dat men weer gaat kijken naar de waarde van mensen ipv de waarde van het geld. Zorg, onderwijs, politie, brandweer e.d..

Ik denk het niet, maar hoop doet leven.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ga er vanuit dat het geld nog meer op is dus dat men daar verder op gaat bezuinigen. Net als op de gezondheidszorg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Er komen in ieder geval een hoop ouders achter dat hun kind minder slim is dan gehoopt. Dat scheelt straks ophogingen. (Wat ook al veel minder is door het ontbreken van de eindtoets dit jaar)
 
Bovenaan