Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Bosma is dus door Wilders opgedragen om zich verkiesbaar te stellen om de nieuwe voorzitter te worden van de Tweede Kamer. Buiten zijn kwaliteiten om, als invaller heel goed maar als vertegenwoordiger er buiten?, vraag ik mij af of dit een teken is dat Wilders in de oppositie gaat of dat hij weer een principe laat vallen.

JMD

Well-known member
Bosma is dus door Wilders opgedragen om zich verkiesbaar te stellen om de nieuwe voorzitter te worden van de Tweede Kamer. Buiten zijn kwaliteiten om, als invaller heel goed maar als vertegenwoordiger er buiten?, vraag ik mij af of dit een teken is dat Wilders in de oppositie gaat of dat hij weer een principe laat vallen.
Of hij weet dat het zo ver nog niet is dat de PVV in de regering komt en zodra dat wel gebeurt Bosma zich terugtrekt als Kamervoorzitter.

zwammy

Well-known member
Knap dat ze bij de vvd en nsc twijfelen aan Bosma als kamervoorzitter terwijl de tegenstander van affaires aan elkaar hangt. Vergeleken met die doofpotten is Arib moeder theresa

JMD

Well-known member
Kunnen we niet de voorzitter houden die het debat vandaag leidt? Kennis van zaken, rap van de tong... Houden!

Bovenaan